Kent iemand dit?

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
angstig zusje

Kent iemand dit?

Berichtdoor angstig zusje » Vr 23 Apr 2004 16:05

Hallo allemaal,

Mijn zus heeft een kankergezwel aan de thymus of zwezerik onder het borstbeen. Het is 9 cm of 10 cm groot. Het is kwaadaardig en heeft de longvliezen aangetast maar zit nog niet in de longen. Herkent iemand dit? Kan iemand me hier zijn ervaringen over vertellen. We weten het nog maar net en zijn dus zeer angstig. Ze zouden binnenkort beginnen met chemo maar ze willen eerst nog wat testen doen.

monique21759

mijn zus

Berichtdoor monique21759 » Wo 02 Jun 2004 10:59

hallo anstige zus,

Ik las net je berichtje op dit forum. Ik heb geen ervaring met de vorm van kanker die jouw zus heeft maar ik heb wel ervaring met een zus die kanker heeft.
Mijn zus is, vandaag precies 2 jaar geleden, overleden aan de gevolgen van borstkanker. Ze was 39 jaar.
Dus als je wilt kan ik wel ervaringen met je uitwisselen over je gevoelens, angsten, etc.

Heel veel sterkte, Monique

johannes58
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: Di 26 Jul 2011 22:13

Re: Kent iemand dit?

Berichtdoor johannes58 » Vr 03 Jan 2014 19:05

[ hallo,
ik lees jou stukje en het komt ons heel bekend voor. mijn man kampt al vanaf 2002 met een thymus carcinoom (zwezerikkanker). hoe gaat het nu met uw zus. hebben ze de kanker onder controle kunnen krijgen. een kennis van ons heeft ook deze vorm en is met een site bezig, want ook zij kampt met het probleem hoe ze van de kanker af kan komen.
hoop toch nog op een positief bericht van uwe zijde.


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten