kwaadaardige tumor in de galweg

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
maria
Lid

kwaadaardige tumor in de galweg

Berichtdoor maria » Di 21 Mei 2002 10:49

hallo allemaal,twee weken geleden hebben we gehoord dat mijn vader kanker heeft .
De plaats waar het zit is de galweg,maar daar kan ik nergens wat over vinden, wie kan mij daar asjeblieft wat meer over vertellen.

Gast

Re:kwaadaardige tumor in de galweg

Berichtdoor Gast » Di 21 Mei 2002 12:29

:( Hoi Maria,

Bij mijn moeder is ook een kwaadaardige tumor geconstateerd vanuit haar Gal. Inmiddels heeft zij al uitzaaiingen ook naar haar lever. We proberen uitzaaiingen tegen te gaan via goed voedsel, veel fruit en groente. Ook ik ben op zoek naar alternatieven van behandeling en verkoming van verder uitzaaiingen. Misschien is het handig om elkaar te mailen als we iets tegen komen wat van belang is. Zo ben ik bezig om uit te zoeken of mijn moeder in aanmerking kan komen voor een RFA behandeling. Dit is bevriezing van de tumoren, het is wel een proefbehandeling. Maar een ouder is toch je ouder en daar wil je alles voor doen. Als ik iets meer weet, mail ik je weer.

maria
Lid

Re:kwaadaardige tumor in de galwegs

Berichtdoor maria » Wo 22 Mei 2002 09:40

Hoi patricia

wij wten nog helemaal niets,aankomende vrijdag gaan ze kijken of er uitzaaiingen zijn,en dan horen we pas hoe en wat.
Mag ik vragen wat voor behandeling je moeder krijgt op dit moment,en weet jij hoe groot de kans op genezing is .
Nou meid veel sterkte en ik hoop dat ik weer wat van je hoor

Terug naar “Lotgenoten oproepen”