Ik zag jullie bericht en zit eigenlijk in hetzelfde schuitje. Ook ik ben namelijk op zoek naar mensen die hetzelfde is overkomen als ik. Aangezien jullie berichten van maart 2002 zijn, heb ik besloten om dan maar zelf een oproep te doen.
Bijna vijf maanden geleden, op 11 februari ben ik mijn moeder, waar ik een hele goede band mee had aan de kleincellige vorm van longkanker verloren. Samen met mijn vader heb ik haar tot het einde toe verzorgd. In maart 2002 hoorde wij wat ze mankeerde en direct zaten wij in een niet te stoppen molen van chemokuren, bestralingen en ziekenhuisopnamen. Helaas was het allemaal tevergeefs.
Nu ca. vijf maanden verder gaat eigenlijk pas echt doordringen wat er de afgelopen tijd is gebeurd en zoals ik uit de reacties van anderen op deze site heb kunnen lezen, weet je pas echt hoe dat allemaal is, als je het zelf hebt meegemaakt. Alhoewel ik van een aantal lieve vrienden steun krijg, zou ik het toch heel erg fijn vinden om eens met iemand te mailen, dus precies weet waar ik het over heb. Ik zelf ben 28 jaar en mijn moeder was 54. Ik hoop dat er iemand van mijn leeftijd is, man of vrouw maakt niet, die ook zijn of haar moeder aan deze ziekte heeft verloren. Ik vind het belangrijk dat het dezelfde vorm van kanker is.
Alvast bedankt.
Linda