Vriend met hersentumor

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
Danique

Vriend met hersentumor

Berichtdoor Danique » Di 06 Sep 2005 20:45

Hallo allemaal!

Ik ben een meisje van 17 jaar. Mijn vriend weet sinds begin augustus dat hij een hersentumor heeft. Ze zijn begonnen met bestralen (opereren kon niet). Verder wil ik er op dit moment even niks over kwijt. Zijn er mensen die hetzelfde mee hebben gemaakt of nu meemaken? Ik zou graag contact willen met deze mensen. Bedankt voor het lezen in ieder geval!

xxx Danique

Gast

Berichtdoor Gast » Ma 12 Sep 2005 20:39

Hallo Danique,

Ik heb geen hersentumor maar wel zaadbal kanker gehad, helaas is dit uitgezaaid dus heb nu chemo therapie. Ik ben zelf ook pas 18.

Ik wil je heel erg veel sterkte wensen!! En beterschap aan je vriend! Altijd positief blijven denken, dat heeft me tot nu toe ook geholpen!!

chrisje

Berichtdoor chrisje » Wo 14 Sep 2005 16:26

hoi
Ook bij mijn vriend is er een hersentumor geconstateerd en ook daar is geen operatie meer mogelijk hij is nu met chemo en bestraling bezig....
Maar we blijven vechten en positief denken.
Wens jou heel veel sterkte de komende tijd en voor je vriend natuurlijk heeeel veeel beterschap.

xxx chrisje.

Tessa

Hersentumor

Berichtdoor Tessa » Wo 14 Sep 2005 21:16

Hallo Danique,

Mijn man heeft vorig jaar november 2004 te horen gekregen dat hij een ongeneeslijke hersentumor heeft, die ook niet te operen is. In februari 2005 is het bestralen begonnen en dit was een kuur van 28 bestralingen.
Als je eventueel vragen heb mag je die altijd stellen en ik zal ze zo goed mogelijk proberen te beantwoorden over onze ervaringen hiermee,

groetjes van Tessa

Gast

Berichtdoor Gast » Ma 27 Mar 2006 20:35

Beste Danique

Ik weet niet of je dit berichtje nu nog leest, maar ik heb hetzelfde als jou.
Zelf ben ik 18 jaar en mijn vriend heeft ook een hersentumor. Ze gaven hem eerst nog maar 2 maanden te leven maar nu lijkt alles wat positiever. In Mei gaan ze hem opereren, erg spannend allemaal maar we moeten wel moed houden he!
Sterkte ermee, ik zou het fijn vinden om contact met je te hebben!

liefs
Nienkejoukje

Nienkejoukje@Msn.com

filmo

hersentumor

Berichtdoor filmo » Di 28 Mar 2006 13:03

Mijn vriend heeft ook een hersentumor en is daaraan geopereerd in 2000; nu komt de tumor langzaam terug en gaan ze in de toekomst bestralen.
Het ligt er allemaal aan wat voor een tumor jouw vriend heeft en in welke graad.

Inge H
Lid
Berichten: 24
Lid geworden op: Do 17 Nov 2005 13:13
Locatie: helmond

hersentumor

Berichtdoor Inge H » Do 30 Mar 2006 10:14

Beste mensen,

mijn man heeft 2 jaar geleden te horen gekregen dat hij een hersentumor had. Hij had namelijk ineens last van epileptie en dat was dus de oorzaak. Na een operatie is het 1,5 jaar goed gegaan en in januari 2006 is hj voor de tweede keer geopereerd. De tumor was namelijk al weer net zo groot, maar gelukkig niet kwaadaardiger geworden. Wat ik na veel huilen en schreeuwen en kwaadzijn heb ontdekt is : dat het leven altijd onzeker is ook als er geen kanker in je leven is. Maar het accepteren dat er iets in je lichaam zit of in het lichaam van je partner dat levensbedreigend is en je machteloos bent is het ergste. Ik ben zelf 23 en mijn man 30, we hebben een dochtertje van 2,5 en we hopen dat er tijd is om nog een kleintje op de wereld te zetten.
Het is gewoon een klotetijd, want mensen die het niet meemaken snappen je angsten en je verdriet niet.
Je moet verder, dat weet iedereen, maar dat lukt niet zomaar.
Ikzelf heb nu gelukkig meer goede dan slechte dagen. In mei moet mijn man weer onder de MRI, best wel eng.
Iedereen heel veel sterkte,

inge

Danique

Berichtdoor Danique » Wo 05 Apr 2006 22:06

Hallo allemaal,

Ik lees nu pas jullie berichtjes (echt erg maar ik was het gewoon helemaal vergeten door al die hectische maanden) Toen ik dit bericht plaatste was mijn vriend al erg ziek.

Helaas is hij op 19 september 2005 overleden. Nu alweer een half jaar geleden. Het gaat zo snel en het lijkt alsof het steeds moeilijker wordt.

Ik hoop niet dat ik door middel van dit berichtje mensen ontmoedig. Als ik dat wel doe spijt het me heel erg.

Sterkte allemaal...

xXx Danique

filmo

hersentumor

Berichtdoor filmo » Do 06 Apr 2006 10:31

Hallo Danique,

Ik wil je bij deze condoleren en je heel veel kracht en sterkte wensen voor je toekomst!

nienkejoukje

Berichtdoor nienkejoukje » Wo 26 Apr 2006 18:59

hallo danique..

wat verschrikkelijk voor je! Je bent vast in een gat gevallen en waarschijnlijk zit je daar nu nog in.. ik weet niet goed wat ik moet zeggen, ik wil je heel veel sterkte wensen meid, dat je fijne mensen om je heen hebt en afleiding vindt.
Als je iets kwijt wilt mag je mij mailen als je daar behoefte aan hebt,
Nienkejoukje@msn.com

liefs Nienkejoukje

red devil
Lid
Berichten: 11
Lid geworden op: Vr 15 Jun 2007 01:02
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor red devil » Di 19 Jun 2007 00:42

hallo allemaal

ik heb ook een hersentumor gehad 3keer in 7.5 jaar tijd en de laatste was in 2003 en ik ben begonnen in 1995 en ik leef nog steeds on danks
zware bestralingen en chemo's.
bij mij waren ze wel weg te halen ondanks dat ze zeer kwaadaardig waren
op een schaal van 1 tot 10 een 7 en mijn neuroloog zegt iedere keer dat de tumor nog weer terug komt,want het is zo'n tumor die iedere keer terug.
als je ook zoeiets mee hebt gemaakt dan hoor ik dat graag
want ik heb nog nooit met iemand gepraat die dit ook hebben of heeft gehad


groetjes Renate


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten