kanker

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
Gast

kanker

Berichtdoor Gast » Ma 30 Sep 2002 14:03

ik heb kanker :( en ik vroeg me af of er ook andere mensen zijn die kanker hebben ???

Laurens
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: Vr 01 Mar 2002 14:18
Locatie: Ridderkerk

Re:kanker

Berichtdoor Laurens » Wo 02 Okt 2002 09:04

Hallo Anoniempje,

zoals je op deze website al kunt zien zijn er veel mensen die te maken hebben met kanker of zelf kanker hebben.
Er zal heel wat door je heengegaan zijn toen je dit bericht voor het eerst te horen kreeg!
Het is best moeilijk om de drempel te nemen om via een website contact te zoeken met lotgenoten.

Ik heb dit zelf ook gedaan in maart van dit jaar (2002
) toen ik ook pas te horen had gekregen dat ik kanker had. (non-hodgkin-lymfoom in m'n buik). Het heeft me in contact gebracht met een goede lotgenoot, waarmee ik heel wat ervaring en vragen heb uitgewisseld door mailing.
Ik ben een man van 49 jaar.

Heel veel sterkte de komende tijd!

hartelijke groeten van Laurens

Laurens
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: Vr 01 Mar 2002 14:18
Locatie: Ridderkerk

Berichtdoor Laurens » Wo 09 Okt 2002 15:50

Vroeger stond als auteur "anoniempje" i.p.v. "gast" zoals nu.
Daarom mijn aanhef "Hallo Anoniempje".

Nu zou ik schrijven: "Hallo nieuwe gast,".

Tot zover de verklaring van mijn aanhef.

m.vr.gr. Laurens

Miek

Re: kanker

Berichtdoor Miek » Za 08 Mar 2003 12:49

Anonymous schreef:ik heb kanker :( en ik vroeg me af of er ook andere mensen zijn die kanker hebben ???


Er zijn een heleboel mensen met kanker, in Nederland, en op deze site. Je zit dus in ieder geval hier goed :wink:
Ik ben Mieke, 16 jaar. Als je wilt praten met iemand van dezelfde leeftijd of dezelfde kankersoort plaats dan een 'oproepje' met wat voor soort mensen je contact wilt hebben. Veel succes!

Miek


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten