lotgenoten gezocht

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
taratoet
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: Do 06 Sep 2007 11:09

lotgenoten gezocht

Berichtdoor taratoet » Do 06 Sep 2007 11:11

Ik ben Taratoet en op zoek naar lotgenoten. Op 3 augustus werd bij mij borstkanker geconstateerd en ik heb inmiddels een borstamputatie gehad en sta nog voor chemo en bestralingen. Ik ben 33 jaar jong.

Els Smits
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Vr 07 Sep 2007 21:30
Locatie: Vlissingen
Contact:

Re: lotgenoten gezocht

Berichtdoor Els Smits » Vr 07 Sep 2007 21:37

taratoet schreef:Ik ben Taratoet en op zoek naar lotgenoten. Op 3 augustus werd bij mij borstkanker geconstateerd en ik heb inmiddels een borstamputatie gehad en sta nog voor chemo en bestralingen. Ik ben 33 jaar jong.


Hallo, ik ben Els, inmiddels 50 maar ik was 45 jaar toen het mij overkwam, weet niet of je me te oud vind, maar misschien kan ik iets voor je betekenen.
Groetjes Els
Ben op zoek naar vrouwen die door borstamputatie 1 of zelfs 2 borsten moeten missen, maar er toch nog leuk en sexy uit willen zien, omdat ik van plan ben eigen lingerie te gaan maken.

taratoet
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: Do 06 Sep 2007 11:09

Berichtdoor taratoet » Za 08 Sep 2007 13:33

maakt me niet uit wat je leeftijd is, ik wil gewoon graag ervaringen delen!

Els Smits
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Vr 07 Sep 2007 21:30
Locatie: Vlissingen
Contact:

lotgenoot

Berichtdoor Els Smits » Za 08 Sep 2007 14:12

Weet niet of je msn hebt, maar anders kun je me toevoegen, ik heb denk ik wel een positief verhaal voor je.
Groetjes Els
Ben op zoek naar vrouwen die door borstamputatie 1 of zelfs 2 borsten moeten missen, maar er toch nog leuk en sexy uit willen zien, omdat ik van plan ben eigen lingerie te gaan maken.


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten