hersentumor

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
jopie

hersentumor

Berichtdoor jopie » Wo 14 Sep 2005 21:47

zijn er mensen met een hersentumor (pas geconstateerd) die 3 jaar geleden naar het gratis concert van tiesto in breda geweest zijn?

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Do 15 Sep 2005 09:50

dat vat ik even niet; waarom???
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

jopie

hersentumor

Berichtdoor jopie » Di 20 Sep 2005 20:31

ik zal maar zo zeggen, als je het hebt en je bent daar geweest en het is je overkomen dan weet je het wel. ik weet ik spreek in raadsels maar diegene bij wie het gebeurd is weet wel waar ik het over heb, verder kan ik op dit moment nog niets kwijt, vind ik lotgenoten en word mijn vermoeden bevestigd dan zal ik het gehele verhaal vertellen.

heb je hier voorlopig genoeg aan?

groetjes, jopie

red devil
Lid
Berichten: 11
Lid geworden op: Vr 15 Jun 2007 01:02
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor red devil » Di 19 Jun 2007 00:56

hallo Jopie

ik begrijp wel wat je bedoelt,want ik heb al meerdere jaren last van een hersen tumor die steeds weer terug komt .
Al 7.5 jaar


groetjes Renate

marjanne
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 03 Jul 2007 22:03

Berichtdoor marjanne » Di 03 Jul 2007 22:24

Wie o wie ondergaat op dit moment een chemo en een bestraling ivm een kwaadaardig glioom (hersentumor) hoogdrempelig, 4 , zeer heftig dus.
mijn oorlog is begonnen om in ieder geval in de verlenging te komen wie wil daar met mij over chatten en zit in hetzelfde schuitje , samen vechten dan sta je sterker.

marjanne

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Do 05 Jul 2007 10:45

hoi Marjanne,
in de mailgroep 'hersentumor' zitten vast mensen met de zelfde situatie als jij. En mogelijk ben je ook al op chatpoint charly geweest? Hier vind je overigens een groep mensen na 22.00 uur ongeveer... misschien heb je daar wat aan!

groetjes jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

Gebruikersavatar
FlamingStar.nl
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Ma 17 Sep 2007 16:10
Locatie: Driebergen
Contact:

Hoi Marjanne

Berichtdoor FlamingStar.nl » Di 18 Sep 2007 23:15

Bij mij is onlangs ook een hersentumor geconstateerd. Voor mijn verhaal en gegevens zie http://www.FlamingStar.nl. Ik zou graag met andere patienten in contact komen want ik heb de hersentumoren absoluut de oorlog verklaard en ga niet alleen voor een verlenging maar ook nog voor nieuwe wedstrijden vechten. Er moet een oplossing komen voor deze verschrikkelijke ziekte en ik ga er alles aan doen om die z.s.m. te vinden.

Ik hoop wat van jou en onze collega's hersentumoren te horen.

Groeten, Nico
When the going gets tough, the tough get going.
Zie mijn persoonlijke site: www.FlamingStar.nl of mijn favoriete site www.STOPhersentumoren.nl
Er moet een oplossing zijn voor Primaire Hersentumoren en ik ga er alles aan doen om die te vinden!!!


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten