plekje op de kop van de alvleesklier

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
Ikke128
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Za 12 Apr 2008 10:39

plekje op de kop van de alvleesklier

Berichtdoor Ikke128 » Za 12 Apr 2008 10:46

Hallo allemaal,

Al een tijdje loopt mijn vader (60) te tobben met zijn gezondheid. Begin van het jaar begon hij wat geel te zien en kreeg veel jeuk op zijn lichaam, maar is na een week was dit weer verdwenen. Nu april ziet mijn vader zo geel als een mango. Afgelopen week naar het LUMC in Leiden geweest. Ontdekking; afsluiting van de galblaas en een plekje van ongeveer 2 cm op de kop van de alvleesklier. Nu zegt men dat dat een gunstig plekje is kan dus eventueel verwijderd worden. Nu moet mijn vader woensdag terugkomen voor een CT scan. Dit om te kijken wat het plekje precies inhoudt. Is het kanker (kwaad- of goedaardig, littekenweefsel). Mijn vader heeft verder geen pijn, heeft gewoon lekkere trek. Met andere woorden zijn eten smaakt hem gewoon.
Ik weet het gewoon ff niet meer....op zo'n moment stort je wereld toch echt in. Zijn er hier mensen die van dichtbij hebben meegemaakt dat het na een operatie goed is gekomen?

Alvast bedankt.

Gr. Ikke

jelle
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: Vr 18 Jul 2008 11:17

Berichtdoor jelle » Wo 23 Jul 2008 20:10

hoi ikke,

las net je bericht. al is het even geleden ben wel benieuwd hoe het nu gaat? ik weet hoe je wereld in stort als je zoiets te horen krijgt. misschien wil je erover vertellen?

groeten jelle


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten