Mijn broer was maar 22 toen hij overleed..

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
Miek
Lid
Berichten: 16
Lid geworden op: Do 17 Apr 2003 23:13
Locatie: zuidholland

Mijn broer was maar 22 toen hij overleed..

Berichtdoor Miek » Wo 13 Okt 2004 13:53

Hai, ik zoek jonge mensen die ook een broer of zus hebben verloren.. Ik zie wel heel veel berichtjes van het verlies van een ouder, maar niet van een broer of zus.
Hij was mijn beste maatje.. Nu ben ik alleen, Het eerste jaar is voorbij, dat was moeilijk, maar het lijkt wel of het steeds moeilijker wordt.. Niets is meer de eerste keer wat ik doe zonder hem.. En het lijkt of hij steeds verder weg gaat in mijn leven, Hebben anderen hier ook ervaring mee?
Hoop op antwoord!!
De dood is als een horizon
en een horizon is niets meer
dan slechts een grens aan ons gezichtsvermogen

Gast

Berichtdoor Gast » Do 14 Okt 2004 01:58

Hallo Miek, mijn zusje oveleed toen ze 30 was( was dus al ouder dan jouw broer) toch herken ik veel uit je verhaal. Je zult merken dat alles op een gegeven moment, je broer, ook al is hij overleden, toch een plek krijgt in je leven. Vergeet niet, jouw leven gaat door dus zijn leven en overlijden, moeten daar ook een plek in krijgen. Ik bedoel dat de dag van de diagnose, haar verjaardag en haar overlijden voor mij dagen zijn die ik nooit vergeet en ik eigelijk ook regelmatig aan haar denk.

RR

mijn man verloren, hij was 35 jaar.

Berichtdoor RR » Ma 27 Dec 2004 12:32

Misschien is het anders dan een broer of zus verliezen, maar als je je man verliest op zo een jonge leeftijd met zo een vreselijke ziekte is misschien wel net zo vreselijk. We hebben allemaal een lijdensweg bij onze geliefden moeten zien. Toekijken en niets kunnen doen is voor mij het moeilijkste van alles geweest.

Bas

Zus verloren aan kanker

Berichtdoor Bas » Do 30 Mar 2006 19:39

hoi Miek,

Ik heb een maand geleden mijn zus van 20 verloren aan huidkanker. Ze had al 5 jaar kanker en na vele operaties en behandelingen is ze nu overleden. Ikzelf ben 19 jaar en ik heb nog één zusje over, maar ik zou graag willen weten hoe je het verwerkt.

Groetjes,
Bas


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten