Hoi!
Na een oproepje voor t bevolkingsonderzoek voor baarmoederhalskanker heb ik eergisteren te horen gekregen dat ik pap 3 B heb, en woensdag voor verder onderzoek naar de gynacoloog moet.
Ondanks dat ik weet dat ik bij pap 3B niet altijd meteen aan het ergste moet denken zit ik al 2 dagen te rillen van angst. Ik ben zoooo bang pffff.
Wie weet er wat mij eventueel nog verder te wachten kan staan, wie herkent mijn gevoelens en wil daar verder met mij over mailen?
Groetjes Diaan
email: diana_de_boer@hotmail.com
bang
vervolg
ondanks dat er niemand heeft gereageerd wil ik toch het vervolg van mijn oproepje hier neerzetten..wie weet heeft er straks iemand wat aan.
Gisteren dus omdat mijn pap uitslag niet goed was, naar de gynacoloog geweest.
Hij heeft me een hoop uitgelegd, en ook gezegt dat ik bij pap 3B niet meteen het ergste moet denken.
Hij heeft een nieuw uitstrijkje gemaakt, en over 2 weken kan ik bellen voor de uitslag.
Naar gelang van die uitslag word een behandeling geadviseerd, wat meestal een betrekkelijk eenvoudige ingreep is vertelde hij me.
Ik ben wel iets geruster nu...al blijft het diep van binnen best heel spannend aanvoelen.
Aangezien ik nu een week of 2 ineens buikpijn heb, heeft hij ook een echo gemaakt van de baarmoeder enzo, deze zag er goed uit.
Waarschijnlijk zijn mijn darmen na een flinke stressperiode gewoon flink van slag.
Groetjes diaantje
Gisteren dus omdat mijn pap uitslag niet goed was, naar de gynacoloog geweest.
Hij heeft me een hoop uitgelegd, en ook gezegt dat ik bij pap 3B niet meteen het ergste moet denken.
Hij heeft een nieuw uitstrijkje gemaakt, en over 2 weken kan ik bellen voor de uitslag.
Naar gelang van die uitslag word een behandeling geadviseerd, wat meestal een betrekkelijk eenvoudige ingreep is vertelde hij me.
Ik ben wel iets geruster nu...al blijft het diep van binnen best heel spannend aanvoelen.
Aangezien ik nu een week of 2 ineens buikpijn heb, heeft hij ook een echo gemaakt van de baarmoeder enzo, deze zag er goed uit.
Waarschijnlijk zijn mijn darmen na een flinke stressperiode gewoon flink van slag.
Groetjes diaantje
-
- Lid
Hallo Diaantje, op het Vivaforum is een heel lang topic over pap3b.
www.viva.nl forum en dan kiezen: gezondheid.
www.viva.nl forum en dan kiezen: gezondheid.
Terug naar “Lotgenoten oproepen”