Moeder heeft schildklierkanker.Help lotgenoten te vinden!

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
Marina

Moeder heeft schildklierkanker.Help lotgenoten te vinden!

Berichtdoor Marina » Vr 05 Aug 2005 10:46

Mijn moeder is pas geopereerd,moet nog chemo krijgen en ik probeer lotgenoten voor haar te vinden. kan iemand mij helpen aub??? Alvast bedankt voor de reacties.

jodyi
Lid

Berichtdoor jodyi » Ma 08 Aug 2005 11:40

hoi Marina,

misschien kun je eens kijken bij de mailgroepen.. er is speciaal een groep voor mensen met schildklier kanker. Misschien kan je moeder hierin meemailen?

maar mogelijk ook volgt er nog hier een reactie van een lotgenoot! ik hoop het!

Jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

annaknoop
Lid

Re: Moeder heeft schildklierkanker.Help lotgenoten te vinden

Berichtdoor annaknoop » Do 08 Sep 2005 18:12

hallo marina ik heb geen schildklierkanker gehad maar heb strottenhoofdkanker gehad en daarbij is wel een heel stuk schildklier verwijderd plus dat ik ook geen stembanden meer heb maar ik wil gerust praten met je moeder of met jou :lol:als je wilt dan krijg ik daar wel bericht van groetjes anna

Floortjes123
Lid

Re: Moeder heeft schildklierkanker.Help lotgenoten te vinden

Berichtdoor Floortjes123 » Vr 07 Feb 2014 09:44

hallo,

Ik ben 17 jaar (bijna 18) en heb op mijn 13de schildklier kanker gehad, daarna radiotherapie gehad en nu ben ik kankervrij! ik moet nog wel elk half jaar voor onderzoek! mijn broer heeft 1 jaar na mij ook schildklier kanker gehad. en omdat wij allebei zo jong zijn en het allebei hebben gehad is er nu een genetisch onderzoek aan de gang! het enige wat ik er nog aan over heb is een 15-20cm litteken!

groetjes Floor

Terug naar “Lotgenoten oproepen”