nabestaanden

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
faithless
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 07 Mar 2006 15:30

nabestaanden

Berichtdoor faithless » Do 30 Mar 2006 22:31

Enige tijd geleden heb ik hier ook een oproep geplaatst, alleen zonder enig resultaat.... :(
Het gaat om het volgende, mijn moeder is vorig jaar juli weduwe geworden en is via deze weg op zoek naar mensen die ook hun partner aan kanker hebben verloren, om samen een vriendenkring op te bouwen..
Gewoon contact en om samen leuke dingen te ondernemen... :P
Ik hoop op deze manier toch reacties te krijgen, of eventueel suggesties waar ik wel kan zoeken naar nabestaanden, die ook op zoek naar vriendschap en herkenning...
Mijn moeder is 66 jaar....
Alvast bedankt....
Groetjes faithless

Joop
Lid
Berichten: 19
Lid geworden op: Za 10 Apr 2004 14:25
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Joop » Di 04 Apr 2006 11:41

Uit ervaring weet ik dat dit heel moeilijk is. Ik heb na het overlijden van mijn vrouw al mijn "vrienden en kenissen" zien verdwijnen. Ik had het gevoel of het niet vlug genoeg kan gaan bij hen, om van mij af te komen. Er waren mensen die zelfs een straatje om liepen als zij mij zagen aan komen lopen. Juist in die tijd waar je iemand nodig hebt is er niemand. Ik wil ook wel een uitbreiding met echte vrienden of vriendinnen. Overigens ik ben een man, dat geeft bij sommige ook een probleem.
Niets is blijvend,
alleen de verandering

Renee
Lid
Berichten: 65
Lid geworden op: Za 11 Mar 2006 11:34

Berichtdoor Renee » Di 04 Apr 2006 14:38

Er zijn op internet ook veel lotgenoten-sites toch? Heeft 'googlen' niet iets opgeleverd?
Ik woon zelf in Zuid-Holland en er zijn meerdere stichtingen die ook weer lotgenoten-verbanden kennen (probeer het bijv eens via het IKW ofzo). Ik heb laatst zelfs in de telgraaf nog een stuk gelezen over bijv reizen voor nabestaanden (www.praktijkvoorverliesverwerking.nl)

Wel oppassen denk ik dat je niet in commerciële dingen belandt; helaas zijn er altijd weer zogenaamde instellingen die voor een hoop geld wel willen 'helpen')

Succes!


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten