Borderline Carcinoom

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
Nannie
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 24 Okt 2006 17:34

Borderline Carcinoom

Berichtdoor Nannie » Di 24 Okt 2006 17:46

Hallo,

Ik heb pasgeleden te horen gekregen dat ik een borderline carcinoom had.
In december 2005 ben ik voor het eerst geopereerd. Toen had ik een cyste aan mn rechtereierstok. De cyste is verwijderd en een gedeelte van de eierstok.
Op 18 september ben ik opnieuw geopereerd aan mijn rechter eierstok, waar men dacht dat ik een nieuwe cyste had zitten. Nu blijkt dus dat het een borderline carcinoom was.

Via dit forum ben ik op zoek naar vrouwen die dit ook hebben of hebben gehad en mij meer kunnen vertellen over deze aandoening. Op internet kan ik weinig vinden.
Mijn gyneacoloog blijft mij nu elke 3 maanden controleren op eventuele nieuwe cystes, maar ik blijf onzeker.
Ik heb nog geen kinderen, maar wil ze wel graag.

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Wo 25 Okt 2006 11:36

hoi nannie,
sorry, ik ben geen lotgenoot, maar in het verleden zijn hier wel vrouwen geweest die hetzelfde hebben. Via 'zoeken' kun je hun berichtjes vinden als je typt bordeline .
Alle mensen die lid zijn, krijgen vaak nog een berichtje in hun postvak als iemand gereageerd heeft op hun stukje en leden kun je ook een PB , prive bericht, sturen. Reageren op gasten heeft vaak minder zin om dat zij hier niet meer komen en ook geen berichtje krijgen in tegenstelling tot leden..
hopelijk heb je hier wat aan!

sterkte!
jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Borderline Carcinoom

Berichtdoor liddy » Wo 25 Okt 2006 23:09

Hoi Nannie,

Welkom bij de groep.
Op de volgende site is informatie te vinden over een bordeline carcinoom.
[url]http://www.oncoline.nl/index.php?pagina=/richtlijn/item/pagina.php&richtlijn_id=212[/url]
Wellicht is ook de naam "granulosaceltumor" gevallen.
Onder die naam kun je op dit forum meer vinden.
Op welke manier word je gecontroleerd?

Veel sterkte,

Liddy


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten