Even voorstellen

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
elsche
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Vr 11 Mei 2007 23:36

Even voorstellen

Berichtdoor elsche » Ma 14 Mei 2007 11:13

Hoi allemaal,

Ik ben Els, 36 jaar en moeder van één dochter Sam (26-12-2004). Vorig jaar juni had ik een PAP 3B uitslag na een uitstrijkje. Hierop volgde een Lisexicie. Afgelopen februari had ik een controle uitstrijkje welke weer niet goed was (PAP3B). Hierop volgde wederom een Lisexicie op 24 april. Hier kreeg ik afgelopen maandag de uitslag van en tot mijn grote schrik is er nu baarmoederhalskanker bij mij geconstateerd. 31 mei word ik geopereerd, een conisatie. Hopelijk is dit afdoende. Zo niet dan moet mijn baarmoeder verwijderd worden. Ik ben over het algemeen vrij nuchter, maar van dit alles ben ik toch behoorlijk van slag. Ik hoop hier een beetje steun te vinden.

Groetjes Els

Marit70
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: Za 07 Apr 2007 23:59

Berichtdoor Marit70 » Ma 14 Mei 2007 22:22

Hoi Els,


Wat een slecht nieuws zeg.

Ik heb me een paar jaar geleden aangesloten bij een mailgroep, nadat bij mijn partner kanker was vastgesteld. En ik zit nu in een rouwverwerking mailgroep. Mijn ervaring is dat in een mailgroep actiever gemaild wordt dan hier op het forum.

..... niet dat hier natuurlijk niet gereageerd wordt, hoor. :oops:

Heel veel sterkte.

groetjes, Marit

red devil
Lid
Berichten: 11
Lid geworden op: Vr 15 Jun 2007 01:02
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor red devil » Vr 15 Jun 2007 01:26

hallo Els

ik ben 41 en bij mij is vorig jaar vast gesteld dat ik in een voorstadium zat maar ik had besloten om de baarmoeder er uit te laten halen want ik mog en wou geen kinderen meer.
Ik heb er al 2
Ik heb nl al een ander soort kanker gehad en daar sta ik al onder strenge controle,dus ik heb al genoeg aan mn hoofd(letterlijk en figuurlijk,hersentumor 3 keer)
sterkte
groetjes Renate

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Berichtdoor liddy » Vr 15 Jun 2007 14:31

Beste Els,

Heel begrijpelijk dat je hierdoor van slag bent. Het is niet niks waarmee je geconfronteerd wordt. Laat je goed voorlichten als de baarmoeder eruit moet. In de praktijk blijkt vaak dat je na zes weken nog niet volledig hersteld bent. Vaak duurt het wat langer.
Wellicht heb je iets aan Stichting Olijf. Olijf is er speciaal voor vrouwen met gyneacologische kanker. Er zijn koffieochtenden, telefonische hulp enz. Ik heb zelf hele goede ervaringen met Olijf (vanwege eierstokkanker).
Probeer bij de dag te leven, denk niet te ver vooruit, want alles blijkt toch anders te lopen dan jij denkt. Denk niet gelijk aan het ergste, dat blijkt vaak achteraf onnodig.
Veel succes,

Liddy


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten