"Even vergeten dat je ziek bent" - MaartenMemorial

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
Seb
Lid

"Even vergeten dat je ziek bent" - MaartenMemorial

Berichtdoor Seb » Vr 29 Jun 2007 14:35

weet niet of ik het hier onder het juiste kopje plaats, maar de moderators zullen me ongetwijfeld op weg helpen als dat niet zo is.

RIJ MEE MET 100 VAN NEDERLANDS MEEST EXCLUSIEVE BOLIDES

Maarten van Sten overleed bijna 4 jaar terug aan melanoom kanker. Om hem te herinneren en geld op te halen voor kanker onderzoek, organiseer ik samen met drie vrienden de MaartenMemorial. Toen hij ziek was en rondreed in zijn Lotus Esprit zei hij "weet je, als ik hierin rijdt voel ik me niet ziek". Met die gedachte zijn we aan de slag gegaan.

Op 6 augustus rijden we de 4de editie van de MaartenMemorial. Met 100 van Nederlands meest exclusieve auto's pikken we kankerpatienten en hun begeleider/sters (max 1 per patient) op in Rotterdam en nemen ze mee naar Zandvoort om daar enkele snelle ronden op het circuit te rijden. Interesse, kijk dan op www.maartenmemorial.com. Daar kun je je ook inschrijven.

Graag tot 6 augustus,

Sebastiaan
organisatie MaartenMemorial

ons persbericht (zie ook www.autotelegraaf.nl):
Op www.maartenmemorial.com, het jaarlijkse evenement ter nagedachtenis van de vier jaar geleden overleden autofanaat Maarten van Sten, is vandaag de deelnemerslijst gepresenteerd. Het evenement heeft tot doel kankerpatienten een dag te laten vergeten dat ze ziek zijn, door ze te trakteren op een rit naar Zandvoort in super exclusieve bolides. Mensen, die zelf de gevolgen van kanker ondervinden, of mensen die kankerpatienten in hun naaste omgeving willen verrassen met een bijzonder uitje worden van harte uitgenodigd zich aan te melden als passagier via de website

De organisatie is de afgelopen maanden druk bezig geweest om een divers wagenpark aan de start te krijgen. Aan de start verschijnen, naast ca. 50 Lotussen, diverse Aston Martin's, Bugatti's, Ferrari's, meerdere SLR's, waaronder een 722, TVR's en exclusieve Porsches aan de start. Verschillende importeurs dragen hun steentje bij, waardoor er enkele unieke spektakelstukken tussen zitten. Denk daarbij aan een AM V8 Roadster en de enige linksgestuurde Invicta van de wereld.

Met bijna honderd deelnemers is de inschrijving inmiddels gesloten. De organisatie heeft echter nog een aantal plaatsen beschikbaar voor hyper exclusief spul. Auto's van het kaliber Phantom, F40/F50, Countach. Als bezemwagen, er rijden immers veel Engelse wagens mee, had de organisatie overigens een LM002 in gedachten.

Naast het realiseren van de belangrijkste doel, patienten een dag laten vergeten dat ze ziek zijn, worden fondsen geworven voor het nieuwe Maarten van Sten laboratorium voor kankeronderzoek van het Erasmus MC Daniel den Hoed in Rotterdam. Alle deelnemers zijn druk bezig om hun deelname te laten sponsoren. Dat kan door op de site de overduidelijke DONEER button aan te klikken en het iDeal proces te doorlopen. Alle opbrengsten gaan direct naar het nieuwe lab. Donateurs ontvangen gratis een goed gevoel tot en met 6 augustus 2007!
MaartenMemorial 4 augustus 2011

Terug naar “Lotgenoten oproepen”