partners van kankerpatienten gezocht

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
Daan
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Vr 10 Aug 2007 10:35

partners van kankerpatienten gezocht

Berichtdoor Daan » Vr 10 Aug 2007 10:48

Dag,
Ik ben "Daan". Ik ben 33 jaar. Ik ben nu drie jaar getrouwd en mijn man heeft Acute Leukemie gehad. alweer wat jaren geleden. Hij is in principe genezen, want heeft al 5 jaar geen leukemie. Maar om nou te zeggen dat ik een gezonde partner heb..
Hij ligt jaarlijks wel een keer in het ziekenhuis waar we beiden dan zeer gefrustreerd over zijn. Ik ben er soms erg verdrietig onder, maar vind het moeilijk dit te uiten, helmaal naar hem. Want ik wil hem daar dan weer niet mee belasten. Ik ben op zoek naar partners van kankerpatienten, niet zozeer om nou gigantisch te klagen, maar af en toe een begrijpend oor (of oog..) zou fijn zijn...
Groetjes...

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Berichtdoor liddy » Vr 10 Aug 2007 12:46

Heb je al eens gekeken en geinformeerd bij:
http://www.kankerpatient.nl/leukemie ?
Zij zijn er ook voor partners.
Wellicht heeft men in het ziekenhuis een informatiecentrum of is er een Toon Hermanshuis in je omgeving waar je navraag kunt doen.
Het is zo goed dat je op zoek gaat, want je bent samen ziek.
Veel succes,

Liddy

sandramarije
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Vr 06 Jul 2007 21:08
Locatie: Arnhem

Berichtdoor sandramarije » Di 14 Aug 2007 17:21

Mijn man heeft op dit moment leukemie, nadat hij 12 jaar geleden zaadbalkanker heeft gehad en heeft overleeft...Nu op het moment dus een andere vorm van kanker.
Op het moment ligt hij al 3 weken in het ziekenhuis i.v.m leverontsteking.

Groetjes Sandra

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Berichtdoor liddy » Di 14 Aug 2007 20:47

Beste Sandramarije,

Ik hoop zo graag voor je dat je man weer mag opknappen.
Heel veel succes,

Liddy

sandramarije
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Vr 06 Jul 2007 21:08
Locatie: Arnhem

Berichtdoor sandramarije » Wo 15 Aug 2007 15:39

Hoi Liddy,

Dankje....Het gaat nu wel weer wat beter...hij ligt er nu 4 weken in en hij moet er nog wel even blijven verwachten wij.
Als hij is opgeknapt kan hij weer voor 6 weken het ziekenhuis in voor intensieve chemokuur.

Liefs Sandra

Inge H
Lid
Berichten: 24
Lid geworden op: Do 17 Nov 2005 13:13
Locatie: helmond

Berichtdoor Inge H » Do 23 Aug 2007 17:55

ik snap goed wat je bedoeld. We hebben 3,5 jaar geleden te horen gekregen dat mijn man een hersentumor heeft. Niet te genezen en hopelijk en langzaamgroeiende. Nu 3,5 jaar verder is de tumor al voor de tweede keer terug, dus erg actief. Na twee operaties en revalidaties in spraak en motorische behendigheden zijn we er iedere keer nog doorheen gekomen, maar nu moet hij of chemo of bestraling. Mensen om ons heen praten net of het allemaal wel mee valt, want hij werkt en is fit en heeft nog steeds zin in het leven en is positief. Dit is niet altijd zo, maar dat ziet de buitenwereld niet. Ik ben dan ook aan het denken over mijn eigen toekomst met onze kinderen van nu bijna 4 en 7 maanden oud. Dat wordt ook geen pretje, maar niemand die wil luisteren naar de negatieve kant van de medaille , want je moet positief blijven. Ook realistisch denk ik dan maar. Ik hoop dat je hier je hart kan luchten, als je wilt mailen rolandeninge@hotmail.com

heel veel sterkte,

grt inge


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten