vader verloren aan non-hodgin

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
kailey

vader verloren aan non-hodgin

Berichtdoor kailey » Do 05 Dec 2002 16:17

Hallo allemaal

2.5 maand geleden kwaen mijn ouders terug van hun vakantie in spanje. Mijn vader had daar enorm veel last gekregen van zijn rug. Hij is daarmee naar de dokter gegaan. Van daaruit foto s laten maken in ziekenhuis. Daar werd hij weer naar huis gestuurd, niets aan de hand, slijtage, leer er maar mee leven. Eenmaal thuis ging het steeds slechter, mijn vader kreeg morfine!! voor de pijn. Toen toch maar weer eens bloed laten omderzoeken (zoals al vele malen afgelopen jaar). s middags belde de dokter al, er was iets niet goed. Direct naar het ziekenhuis. Maar het ziekenhuis in deventer weigerde, hij moest maar wachten tot na het weekend, dan waren er waarschijnlijk wel weer bedden. Toen maar naar Zwolle. Na onderzoeken bleek al snel dat het kanker was. een gezwel ten grote van een vuist aan de ruggewervels en dus non-hodgkinn, fase 4, in de meest aggresieve vorm. Inmiddels was mijn vader ook al verlamd geraakt vanaf zijn middel, want hij mocht rustig lopen....totdat hij dus door zn benen zakte en het gevoel weg bleef!! Maar, er was tch zo n 50% kans dat hij de strijd tegen de kanker zou winnen. Na de eerste chop-kuur ging het al mis. Hij kreeg blaasontsteking. Eenmaal daarweer van genezen, moest en zou mijn vader ipv een catheter, dagelijks 4 a 6x gecatheteriseerd worden. Wat soms gewoon gebeurde zonder!! handschoenen!! Daarna ontstond er koorts... er waren infecties op getreden. Om een lang verhaal kort te maken, 20 nov j.l. is mijn vader overleden aan de gevolgen van kanker volgens de artsen... Bij mij blijft het gevoel hangen dat als er niet zo veel fouten waren gemaakt (want dit is lang alles nog niet, kan er een boek over schrijven), ik mijn vader nu nog niet zou moeten missen. Als er mensen zijn die dit herkennen zou ik graag willen horen hoe zij hier mee omgaan. Ik 22 jaar en mijn vader was 51. Mail me maar op kailey1980@hotmail.com
liefs kailey

Gast

Berichtdoor Gast » Za 04 Jan 2003 15:13

Wat ontzettend verschrikkelijk voor je. Ik ben ook 22 en zou me niet voor kunnen stellen mijn vader (hoe lastig die soms ook is :wink: ) te kunnen missen. Ik wens je heel veel sterkte en moed de komende tijd.

Terug naar “Lotgenoten oproepen”