Hallo ik ben Henny en ben opzoek naar lotgenoten die vulvakanker gehad hebben of nog hebben. Alles wordt diskreet gehouden en bekeken alleen door mij zelf. Dus reageer gerust, voor informatie, hulp of lotgenoten. Ook een luisterend oor kunt uw van mij verwachten. Groetjes van Henny
Tel:/Fax: 0165-551474
vulvakanker=schaamlipkanker
Re: vulvakanker=schaamlipkanker
Hallo Henny
Hoe lang moet je wachten als de diagnose vulvakanker is geconstateerd, op een operatie. Mijn gynacoloog gaat 3 halve week op vakantie.Ik moet dan toch niet zo lang wachten op een operatie. Kan ik dan mijn zorgverzekeraar bellen voor een andere gynacoloog. Ben erg onzeker kom nu in een doolhof terecht ,misschien kun je mijn helpen. Hoe ik het verder moet aanpakken of moet afwachten. Maar in de geval moet ik toch niets afwachten het risico word toch steeds groter.
groetjes antonia
Hoe lang moet je wachten als de diagnose vulvakanker is geconstateerd, op een operatie. Mijn gynacoloog gaat 3 halve week op vakantie.Ik moet dan toch niet zo lang wachten op een operatie. Kan ik dan mijn zorgverzekeraar bellen voor een andere gynacoloog. Ben erg onzeker kom nu in een doolhof terecht ,misschien kun je mijn helpen. Hoe ik het verder moet aanpakken of moet afwachten. Maar in de geval moet ik toch niets afwachten het risico word toch steeds groter.
groetjes antonia
-
- Lid
hallo antonia,
is er geen plaatsvervanger van hem aangewezen.?
kan mij de angst voorstellen.
ga er achteraan wie hem waarneemt.
schrijf je vragen op voor diegene als die er is en neem iemand mee.
je hebt recht op een plaatsvervangende arts.
en wachten zou ikzelf zeker niet.
al is het maar voor je eigen gemoed dat je weet waar je aan toe bent.
sterkte stoffeltje.
is er geen plaatsvervanger van hem aangewezen.?
kan mij de angst voorstellen.
ga er achteraan wie hem waarneemt.
schrijf je vragen op voor diegene als die er is en neem iemand mee.
je hebt recht op een plaatsvervangende arts.
en wachten zou ikzelf zeker niet.
al is het maar voor je eigen gemoed dat je weet waar je aan toe bent.
sterkte stoffeltje.
Antonia,
Vraag eventueel je huisarts om advies.
Je ongerustheid is reden genoeg.
Jouw huisarts heeft wellicht al bericht gekregen van je gynaecoloog wat er aan de hand is.
Succes.
Vraag eventueel je huisarts om advies.
Je ongerustheid is reden genoeg.
Jouw huisarts heeft wellicht al bericht gekregen van je gynaecoloog wat er aan de hand is.
Succes.
Terug naar “Lotgenoten oproepen”