allereerst wil ik iedereen , in wat voor situatie je je ook bevind, heel veel geluk voor de toekomst toe wensen!
Bij mij werd bijna drie jaar geleden baarmoederhals kanker in een ver gevorderd stadium ontdekt. Die als donder bij heldere hemel, want nog geen half jaar daarvoor was ik bevallen van een prachtige dochter zonder ooit maar ergens problemen mee te hebben.
Na een zware operatie en 8 chemokuren in combinatie met 31 bestalingen probeer ik tot op de dag van vandaag mijn leven weer een beetje op de rit te krijgen.
Wat ook nog steeds heel moeilijk voor mij is dat ik geen kinderen meer kan krijgen, maar ik ben nog elke dag blij dat ik wel mij dochtertje kan zien opgroeien. Want dit had niet veel gescheeld!.
Graag wil ik met (moeders) lotgenoten kontact om over niet aleen de trieste zaken, maar misschien ook de positieve te mailen.
Dus niet alleen dit mailtje lezen, maar probeer ook te antwoorden.
baarmoeder kanker/ oproep
Re:baarmoeder kanker/ oproep
Hoi mirjam
Zelf ben ik 29 jaar en heb vier kinderen.
In juli 2000 heb ik ook een grote operatie gehad,omdat ik baarmoederhalskanker had.
Daarna heb ik ook nog zes weken lang elke werkdag bestralingen gekregen.
Als je wil kan je me mailen.
groetjes petra
nuijten@quicknet.nl
Zelf ben ik 29 jaar en heb vier kinderen.
In juli 2000 heb ik ook een grote operatie gehad,omdat ik baarmoederhalskanker had.
Daarna heb ik ook nog zes weken lang elke werkdag bestralingen gekregen.
Als je wil kan je me mailen.
groetjes petra
nuijten@quicknet.nl
Hoi Mirjam,
Ik heb ook baarmoederhalskanker gehad, maar ik had helaas nog geen kinderen. Ik was daar net mee bezig, maar doodat een gynaecoloog mij een jaar heeft laten doorlopen met een hoog voorstadium cin 3, is de kanker doorgebroken.
Ik heb een ontzettend groot verdriet waar ik nooit meer overheen kom. Het is bij mij ook bijna 3 jaar geleden.
Ala ik niet naar een ander ziekenhuis was gegaan dan was ik er waarschijnlijk nu niet meer,
Ik loop nu bij een advocaat, en zijn medisch-adviseur heeft tal van fouten en nalatigheden ontdekt.
Ik hoop dat je me een keer mailt.
mdufrenne@hotmail.com.
Groetjes en veel sterkte Marinka.
Ik heb ook baarmoederhalskanker gehad, maar ik had helaas nog geen kinderen. Ik was daar net mee bezig, maar doodat een gynaecoloog mij een jaar heeft laten doorlopen met een hoog voorstadium cin 3, is de kanker doorgebroken.
Ik heb een ontzettend groot verdriet waar ik nooit meer overheen kom. Het is bij mij ook bijna 3 jaar geleden.
Ala ik niet naar een ander ziekenhuis was gegaan dan was ik er waarschijnlijk nu niet meer,
Ik loop nu bij een advocaat, en zijn medisch-adviseur heeft tal van fouten en nalatigheden ontdekt.
Ik hoop dat je me een keer mailt.
mdufrenne@hotmail.com.
Groetjes en veel sterkte Marinka.
hoi mirjam
ik ben miranda ik ben 33 jaar.
1,5 maand geleden heb ik gehoord dat ik baarmoederhals kanker heb met uitzaaingen naar me lymfe klieren ik begin volgende week met bestraling en chemo-therapie.ik hoop dat je me een keer mailt over hoe jou ervaring hiermee is
ik ben miranda ik ben 33 jaar.
1,5 maand geleden heb ik gehoord dat ik baarmoederhals kanker heb met uitzaaingen naar me lymfe klieren ik begin volgende week met bestraling en chemo-therapie.ik hoop dat je me een keer mailt over hoe jou ervaring hiermee is
Terug naar “Lotgenoten oproepen”