Ook mijn moeder heeft eierstokkanker. Het is uitgezaaid naar de dikkedarm en het buikvlies. Ze heeft nu 2 chemos gehad, en volgende week is als het goed is de laatste. En daarna volgt een operatie, mits dit al mogelijk is. Ik wordt er helemaal gek van, alleen al wat het ziekenhuis betreft. Dan had ze niks, dan had ze wel wat. Toen wisten ze het niet.. Ik weet het allemaal niet meer.
Gelukkig is mijn moeder tot nu toe niet ziek wel is ze moe van de chemos. Verder zie je niks aan haar, en heeft ze ook totaal geen klachten.
Ik heb een dochtertje van 3. Ze weet dat oma pijn heeft in de buik en dat oma een pruik op heeft. We hebben haar verteld dat de kapper de schaar kapot heeft. Haar reactie was, dat oma maar naar een andere kapper moest gaan dat die geen kapotte schaar heeft.

Heel eerlijk gezegd weet ik ook niet hoe dit allemaal verder moet. Ze zijn in het ziekenhuis met procenten aan het gooien van de overlevingskansen die ze nog heeft. Ik wordt er helemaal akkelig van. En wil mijn moeder de eerste 20 jaar nog niet missen. Maar ben er toch wel heel erg bang voor.
En ben overal aan het zoeken voor een eventuele beter behandeling en dergelijke. Maar ook dat schiet niet echt op.
Als iemand zin heeft om hier over te kletsen hoor ik het graag.
Gr.
Romee