zeg me dat het niet zo is [cheefra]

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
cheefra
Lid

zeg me dat het niet zo is [cheefra]

Berichtdoor cheefra » Di 07 Sep 2010 00:53

Ik heb dat ook meegemaakt.....zeg dat het niet zo is ...baarmoederkankeer.
In eerste instantie was ik helemaal de weg kwijt toen we het hoorde. Binnen een week wist ik alles en werd geopereerd en dat is nu vijf jaar geleden.
Eindelijk weer in het goede leven. Ik was schoon
tot twee jaar geleden. Mijn man ziek, foto's en jawel ....longkanker.
Hij kreeg alle onderzoeken die nodig waren en had ook een uizaaing..in de limpklieer. Hij werd bestraald en een lichte chemo daarbij
Na deze behandeling ging het prima...maar na een half jaar kreeg ie het benauwd...hij had littekenweefsel van de bestraling.
de ene na de andere longonsteking en die long wilde niet meer mee werken. Een onsteking gaf uiteindelijk de prognose, weer een kleine tumor.
Ook die werd behandeld met chemo en ook die kregen ze onder controle. Intussen was mijn man best wel vermoeiend en ziek van al de behandelingen, maar goed hij ging er weer voor. Intussen had ie wel zuurstof extra nodig omdat die ene long niets meer deed.
Na een heftige onsteking en hoge koorts......helaas. weer een kleine tumor en het werd voor hem te zwaar om daar nog iets te aan doen en er werd ook geen verdandering verwacht. We kregen te horen.... twee tot vier maanden. Zijn lichaam werd letterlijk op gevreten. Op verschillende plaatsen in zijn botten had hij uitzaaiingen en heel veel pijn.
Hij kwam thuis en kreeg pallitaive zorg. en die min 2 maanden werd ruim vijf weken. De rest zal ik niet vermelden......maar.....ik mis hem zo......(nu zes weken geleden)
Zijn er nog mensen die dit mee gemaakt hebben??????

stoffeltje
Lid

Re: zeg me dat het niet zo is....

Berichtdoor stoffeltje » Di 07 Sep 2010 15:14

hoi cheefra,
alsnog gecondoleerd met het verlies van je man!
en ook nog zo pril, pas geleden.

kanker is erg grillig en kan erg snel gaan.
zoals je ook op forum kan lezen maken vele dit mee.
je zult in een emotionele 8baan met je gevoelens zitten.
zoek hulp om te praten, zelf had ik hiervoor een dominee.
en vergeet vooral niet dat jullie leven verder gaat!
zoek wat ontspanning.
sterkte stoffel ..

Terug naar “Lotgenoten oproepen”