Hallo,
Ik ben van België en heb een arachnoidale hersencyste ter grootte van ene vuist.
Ik heb nu in Belgie al zeker 10 neurologen bezocht en een chirurg, en die zijn niet bekend met arachnoidale cysten.
Ik loop al jaren scheel van de hoofdpijn, en hier in België doet men niets.
Ik eis medicatie, die ik ook niet krijg net zoals een operatie.
Ik ben aangesloten bij http://arachnoidcystnetwork.com/acanetwork/forum.php en daar worden alle problemen besproken, van mensen die ook in hetzelfde schuitje als mij zitten, en hopeloos op zoek zijn naar oplossingen, al die verhalen over hoe ze hun klachten beschrijven heb ik ook.
Kan iedereen die in Nederland reeds is geopereerd aan zijn arachnoidale cyste mij naam en adressen geven van de betreffende chirurg zodoende ik deze kan spreken mbt. een operatie!
Ik ben dus op zoek naar alle nederlandse namen van neurochirurgen als adressen om mij te opereren, daar ik weet dit noodzakelijk is.
arachnoidale hersencyste
arachnoidale hersencyste
Laatst gewijzigd door kristof op Ma 08 Nov 2010 04:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: arachnoidale hersencyste
Je zou eens kunnen kijken of er in Nederland een ziekenhuis is die ervaring heeft met een arachnoidale hersencyste.
Wat ik je dringend zou willen adviseren om in de tussentijd naar een fysiotherapeut te gaan.
Vaak houd je bij hoofdpijn je hoofd in een bepaalde stand waardoor de spieren gaan verkrampen.
Hierdoor krijg je nog meer hoofdpijn en dat is nu net wat je niet wil.
Ga eens praten met een psycholoog. Nee, ik zeg niet dat je het je inbeeldt, ik zeg je dat als je zo lang ziek bent
je langzamerhand zoveel energie in je ziekte steekt dat je alles op je ziekte schuift.
Bijv. heb ik hoofdpijn vanwege mijn hoofd of is mijn hoofdpijn nu erger omdat ik net een nare ervaring heb.
I.p.v. de nare ervaring te doorleven, krijg je meer hoofdpijn. Dit doe je niet bewust.
Het idee hierachter is meer grip op je leven te krijgen.
Hoe goed is je verder conditie? Ga je weleens buiten lopen, al is het maar 20 stappen.
Heb je enig idee welke voedingstoffen je minder verdraagt?
Nee, ik zeg niet dat je hiermee van al je klachten afkomt, wel dat je kans hebt dat je leven iets verbetert.
Wat ik je dringend zou willen adviseren om in de tussentijd naar een fysiotherapeut te gaan.
Vaak houd je bij hoofdpijn je hoofd in een bepaalde stand waardoor de spieren gaan verkrampen.
Hierdoor krijg je nog meer hoofdpijn en dat is nu net wat je niet wil.
Ga eens praten met een psycholoog. Nee, ik zeg niet dat je het je inbeeldt, ik zeg je dat als je zo lang ziek bent
je langzamerhand zoveel energie in je ziekte steekt dat je alles op je ziekte schuift.
Bijv. heb ik hoofdpijn vanwege mijn hoofd of is mijn hoofdpijn nu erger omdat ik net een nare ervaring heb.
I.p.v. de nare ervaring te doorleven, krijg je meer hoofdpijn. Dit doe je niet bewust.
Het idee hierachter is meer grip op je leven te krijgen.
Hoe goed is je verder conditie? Ga je weleens buiten lopen, al is het maar 20 stappen.
Heb je enig idee welke voedingstoffen je minder verdraagt?
Nee, ik zeg niet dat je hiermee van al je klachten afkomt, wel dat je kans hebt dat je leven iets verbetert.
Re: arachnoidale hersencyste
Wat ik zoek is namen van chirurgen en de adressen in Nederland.
Mensen die reeds geopereerd zijn, graag hier uw chirurg posten en het ziekenhuis hij werkt.
Mensen die reeds geopereerd zijn, graag hier uw chirurg posten en het ziekenhuis hij werkt.
Terug naar “Lotgenoten oproepen”