Mijn man heeft een hersentumor graad 4

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
carlabaas1968
Lid

Mijn man heeft een hersentumor graad 4

Berichtdoor carlabaas1968 » Wo 10 Nov 2010 23:03

Mijn man wilfred is vorige week zondag 31-10-2010 overleden aan een hersentumor op de leeftijd van 43 jaar
wij hebben 7 maanden gevochten tegen deze klote ziekte maar helaas hebben wij de strijd verloren
wilfred had zowel links als rechts een tumor
begin april is wilfred geopereerd aan de rechterkant en een tumor verwijderd van 8 á 9 cm, en 5 dagen later kregen wij te horen dat links ook een tumor zat.
Hoeveel pech kun je hebben. half april is wilfred met de intensiefste bestraling begonnen maar de tumor groeide gewoon door!!!!
Toen zijn wij naar rotterdam gegaan voor een secoind opinion daar adviseerde ze ons om direct te beginnen met de chemo
Het praten wilde toen al niet goed meer en om weer te opereren zaten te veel risico's aan vast
en ook de kracht rechts werd minder maar wij bleven door vechten.
Ook deze behandeling sloeg niet aan de tumor groeide in een snel tempo gewoon door zowel links als rechts en dan stort je hele wereld in dan denk je waarom!!

Terug naar rotterdam, maar ook daar hadden ze geen behandeling meer, en dan is er niks meer!!
Ik heb wilfred tot het einde thuis verzorgd en is ook thuis overleden

en nu val je in een zwart gat met mijn 2 meiden van 14 en 11 jaar

vr gr Carla

stoffeltje
Lid

Re: Mijn man heeft een hersentumor graad 4

Berichtdoor stoffeltje » Wo 10 Nov 2010 23:15

carla,
van harte gecondoleerd met het overlijden van je man en de vader van je kinderen.
hij heeft zijn rust gevonden en heeft geen pijn meer.
het is nog zo pril en zal nu nog als een waas langs je heengaan.
sterkte in de komende moeilijke periode stoffeltje..

carlabaas1968
Lid

Berichtdoor carlabaas1968 » Vr 12 Nov 2010 18:16

hoi,
dank je wel ik kan het allemaal nog niet geloven dat wilfred gewoon niet meer terug komt zo onwerkelijk.
we hebben zo hard geknokt maar helaas
bij de afscheidsdienst heb ik een collecte gehouden voor de hersentumor stichting een een mooi bedrag binnen gehaald van 1015,47 euro
dit geeft een klein beetje troost in de hoop dat er on de toekomst meer mensen kunnen geholpen worden

stoffeltje
Lid

Berichtdoor stoffeltje » Vr 12 Nov 2010 19:12

hoi carla,
wat een mooi gebaar die collecte voor de stichting voor hersentumors.
zou je man erg gewaardeerd hebben.
je man was je maatje je deed alles samen,dan valt het er alleen voorstaan ook erg tegen.
heb je iemand met wie je kan praten/huilen,die je vertrouwd!
het kan een huisarts ,dominee of een groep met lotgenoten zijn,hun maken hetzelfde mee.
verstop je verdriet niet,je krijgt later een terugslag!
hier altijd welkom ook schrijven helpt en er zijn lotgenoten!
stoffeltje :wink:

carlabaas1968
Lid

Berichtdoor carlabaas1968 » Vr 12 Nov 2010 21:51

dank je wel
ja er komt nu veel op mij af, ik heb mij zelf die 7 maanden weggecijferd en alle liefde ging naar wilfred en de meiden en nu is er geen zorg meer, ja de meiden natuurlijk ik ben super blij dat ik de meiden heb want dan heb je doel en je moet s,morgens op tijd uit bed om te zorgen dat ze op school komen,want anders bleef ik gewoon in bed liggen

Damiana
Lid

Berichtdoor Damiana » Do 18 Nov 2010 04:44

Geachte Carla

Eerst en vooral gecondoleerd met het overlijden van je man en papa van je kinderen. Ik weet precies hoe je voelt mijn zus is op 24/10/10 overleden aan een gliblastoom multiforma (hersentumor graad 4) ze was amper 40j oud.

Terug naar “Lotgenoten oproepen”