hoi, mijn moeder heeft uitzaaiing in longen na borstkanker

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
kaatje1
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Vr 07 Okt 2011 16:49

hoi, mijn moeder heeft uitzaaiing in longen na borstkanker

Berichtdoor kaatje1 » Vr 07 Okt 2011 16:56

Hoi ik ben Karen en wij hebben afgelopen vrijdag rotnieuws gekregen. Mijn moeder is 77 jaar en heeft 7,5 jaar geleden borstkanker gehad en nu heeft ze uitzaaingen in haar longen. Na 7,5 jaar het is echt verschrikkelijk!!
Ik ben in en in verdrietig en weet even niet wat ik doen moet. Kan er goed over praten met mijn man, vriendinnen en collega's en ook met mijn moeder kan ik erover praten.
Googlen doe ik ook veel over dit onderwerp en daar wordt je ook niet altijd vrolijk van maar ik wil graag weten wat het allemaal gaat worden.
Maandag krijgt ze een longonderzoek en dan weten we zeker of het een uitzaaiing is, maar voor 90% is dat al aan het bloed te zien.
Dan weer naar de internist voor een behandelplan en dan horen we wel wat en hoe.
Ik ben blij dat ik het even kwijt kan en we wachten het allemaal maar af.

groet Karen

Cil
Lid
Berichten: 122
Lid geworden op: Ma 03 Okt 2011 13:38

Re: hoi, mijn moeder heeft uitzaaiing in longen na borstkank

Berichtdoor Cil » Ma 10 Okt 2011 11:28

Beste Karen,

Wat een ontzettend naar nieuws. Erg spannend ook om af te moeten wachten wat het precies is en wat er aan te doen is, wachten en onzekerheid is niet fijn. Ik heb zelf een maand geleden te horen gekregen dat mijn moeder longkanker heeft, dus ik begrijp je heel goed. Het verdriet, de machteloosheid.. het blijft allemaal 24 uur per dag rondmalen in je hoofd.
Dit forum is wel een hele fijne plek om je ei kwijt te kunnen en het helpt denk ik ook dat je er zelf goed over kunt praten.

Ik wens je heel veel sterkte!

Lieve groet,

Cil


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten