moeder met uitgezaaide borstkanker

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
Betty72
Lid

moeder met uitgezaaide borstkanker

Berichtdoor Betty72 » Za 19 Jul 2003 14:58

Mijn moeder is 73 jaar en weet sinds begin dit jaar dat ze uitzaaiingen heeft van borstkanker, vijf jaar eerder heeft ze een mastectomie ondergaan en daarna kreeg ze tamoxifen. Groot was dan ook de schok toen ze hoorde dat het weer was teruggekomen. Het begon met een enorme rugpijn en nu blijkt dat ze overal uitzaaiingen heeft in haar botten, en opeens duiken overal uitzaaiingen op, een tumor in haar hoofd en in haar longen. Echt vreselijk, net alsof je hele lichaam opeens uit elkaar valt. Momenteel is ze begonnen aan weer een andere chemokuur en we hopen zo dat het dit keer aanslaat. Vorige chemo's deden nl. niets of niet genoeg. Verder is ze ook meerdere malen bestraald. Het doet ontzettend pijn dat je zelf zo weinig kan doen en ook dat je je moeder waarschijnlijk gaat verliezen, en dat ze nooit bijv. zal meemaken dat ik ga trouwen en evt. kinderen zal krijgen.
Betty (30)

antsje
Lid

Berichtdoor antsje » Do 28 Aug 2003 13:28

Hoi Betty, hoe is het nu? Mijn moeder had ook overal uitzaaingen in de botten. Ik hoop nog iets van je te lezen.

Gast

Re: moeder met uitgezaaide borstkanker

Berichtdoor Gast » Wo 17 Sep 2003 23:06

Betty72 schreef:Mijn moeder is 73 jaar en weet sinds begin dit jaar dat ze uitzaaiingen heeft van borstkanker, vijf jaar eerder heeft ze een mastectomie ondergaan en daarna kreeg ze tamoxifen. Groot was dan ook de schok toen ze hoorde dat het weer was teruggekomen. Het begon met een enorme rugpijn en nu blijkt dat ze overal uitzaaiingen heeft in haar botten, en opeens duiken overal uitzaaiingen op, een tumor in haar hoofd en in haar longen. Echt vreselijk, net alsof je hele lichaam opeens uit elkaar valt. Momenteel is ze begonnen aan weer een andere chemokuur en we hopen zo dat het dit keer aanslaat. Vorige chemo's deden nl. niets of niet genoeg. Verder is ze ook meerdere malen bestraald. Het doet ontzettend pijn dat je zelf zo weinig kan doen en ook dat je je moeder waarschijnlijk gaat verliezen, en dat ze nooit bijv. zal meemaken dat ik ga trouwen en evt. kinderen zal krijgen.
Betty (30)

:cry: Lieve Betty
Ik wil je heel veel kracht toewensen voor jou en je je familie, maar vooral voor je moeder.
Veel liefs van Jennine(37) (Ben zelf borstkankerpatient)

Terug naar “Lotgenoten oproepen”