Hersentumor type 4

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
anneliesb159
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 09 Jun 2015 16:43

Hersentumor type 4

Berichtdoor anneliesb159 » Di 09 Jun 2015 17:02

Hoi allemaal!
Net nieuw hier. mijn naam is annelies.

Op 23Dec2014 veegde mijn nonkel de grond onder mijn voeten uit.
Papa was de dag ervoor in het ziekenhuis beland met evenwichtstoornis, spreken kon hij niet meer en hij zag niets meer.
Uit de onderzoeken is toen gebleken dat hij een hersentumor had.
De beslissing is toen gevallen om zo vlug mogelijk te opereren omdat de tumor enorm groot was.
Een risicovolle operatie want de druk op papa zijn hoofd was nog niet volledig gezakt en de tumor was door de hersenen gegroeid
De vraag was nog meer als hij er al door kon komen en dan hoe hij eruit zou komen.
30 Jan was het dan zover. een tumor van 8 cm is er weggehaald. Alleen de wortels zaten er nog en een paar stukjes waar ze niet aanraakten.
Ik was zo gelukkig te horen dat alles goed is gegaan en de dag erna beek dat papa nog alles kon! geluk alom in de familie
Hij is gestart met de behandeling 6 weken lang 140 gr temodal elke dag. 6 weken lang elke dag bestraling.
Papa is vroegtijdig moeten stoppen met de chemo omdat zijn bloedwaarden helemaal niet oke waren.
Dat is nu zo een 2-3 maanden geleden. ondertussen zitten zijn bloeplaatjes nog altijd maar op 39. En het gaat maar niet omhoog.
Dit heeft hij nodig want 2 maanden geleden hebben ze een nieuwe scan gemaakt.
Slecht nieuws. 4 tumors bijgekregen. de grootste was alweer 2 cm. Operatie is niet meer mogelij .
hij had toen nog 8 weken gekregen van de dokter. die 8 weken zijn voorbij en papa is er gelukkig nog altijd.
Hij gaat wel achteruit. Dagen kent hij niet meer. Het uur weet hij niet meer. Zijn geheugen is opmerkelijk achteruit gegeaan.
Iets wat je 5 min geleden hebt gezegd weet hij sommige dagen al niet meer.
Tellen word moeilijker en moeilijker Maar ik heb mijn papa nog altijd.
Ik leef voortdurend in angst. Wachten op een telefoon. Als ik ga werken is dit met een klein hartje en een grote glimlach.
papa is 48 Jaar, Mama 45, zus is 21 en broertje 16. We hopen dat hij er op zijn verjaardag nog is.
Ik hoop dat hij op mijn verjaardag er nog is
Pasen is voorbij en we hebben als 1 grote familie er echt van genoten. Allemaal met de gedachte dat dit de laatste is met papa erbij .
het leven is zooo oneerlijk. Aalles heeft hij gedaan om een alcoholverslaving te overwinnen en nu dit.

annelies37
Moderator (lijstbeheerder)
Berichten: 10
Lid geworden op: Za 04 Aug 2012 20:56

Re: Hersentumor type 4

Berichtdoor annelies37 » Wo 29 Jul 2015 09:11

Verdrietig meid! Hoe gaat het nu? Groetjes annelies


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten