Hallo allemaal,
Met tranen in me ogen lees ik jullie verhalen.
Onlangs hebben ze bij mij moeder maagkanker geconstateerd.
Ze ligt nu al een week in het ziekenhuis en nog steeds heerst er nog grote onzekerheid over hoe en wat er moet gaan gebeuren.
Dat wachten en het niks kunnen doen voor me moeder is echt een hel.
Het enige wat je kan doen is er voor der zijn. Haar ondersteunen als ze kapot gaat van de pijn en misselijkheid. Voor de rest zit er niks anders op dan wachten, wachten en nog eens wachten.
51 jaar, een man, twee zoons en drie kleinkinderen. Wat is het leven toch oneerlijk.
wachten
Hoi, Ik wil je sterkte wensen, wij zitten nu in het zelfde schuitje, mijn moeder ligt nu ook een week in het ziekenhuis, en ze hebben vrijdag een
kwaadaardige tumor gevonden bij haar 12 vingerige darm en alvleesklier.
Wij wachten ook op hoe we verder moeten. Mijn moeder is net zo oud als jou moeder en heeft ook pas 3 kleinkindjes. De jongste is nog geen 9 mnd. en de oudste is nog geen 5 jaar. Verschrikkelijk.
Heel veel sterkte gewenst van mij en ik vecht met je mee.
Liefs Sandra
kwaadaardige tumor gevonden bij haar 12 vingerige darm en alvleesklier.
Wij wachten ook op hoe we verder moeten. Mijn moeder is net zo oud als jou moeder en heeft ook pas 3 kleinkindjes. De jongste is nog geen 9 mnd. en de oudste is nog geen 5 jaar. Verschrikkelijk.
Heel veel sterkte gewenst van mij en ik vecht met je mee.
Liefs Sandra
mijn moeder heeft kanker en gaat door een hel.
Hoi Sandra,
Als allereerste heel veel sterkte.
Wat is het leven oneerlijk he, als je op zo'n jonge leeftijd, zo'n verschrikkelijke ziekte krijgt.
Iemand van in begin 50 jaar, staat nog zo vol in het leven en heeft nog zo veel te doen en mee te maken.
Daarom is het zo onwerkelijk dat dit gebeurd.
Lieve Sandra, ik denk aan je en aan je moeder.
En als je wil praten, kan je me altijd toevoegen op msn.
Heel veel sterkte.
Groet,
Ries
Als allereerste heel veel sterkte.
Wat is het leven oneerlijk he, als je op zo'n jonge leeftijd, zo'n verschrikkelijke ziekte krijgt.
Iemand van in begin 50 jaar, staat nog zo vol in het leven en heeft nog zo veel te doen en mee te maken.
Daarom is het zo onwerkelijk dat dit gebeurd.
Lieve Sandra, ik denk aan je en aan je moeder.
En als je wil praten, kan je me altijd toevoegen op msn.
Heel veel sterkte.
Groet,
Ries
Mijn moeder heeft maagkanker en ondergaat heel veel pijn en continue misselijkheid
Terug naar “Lotgenoten oproepen”