op zoek naar jonge mensen met terminale kanker

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
fiene
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Zo 04 Apr 2004 14:05

op zoek naar jonge mensen met terminale kanker

Berichtdoor fiene » Zo 04 Apr 2004 14:12

hallo. Ik ben 29 jaar oud en heb niet zo lang meer te leven. K probeer nog volop te genieten van dit leven, maar niet altijd zo makkelijk. Wie zit er in dezelfde situatie en wil er over praten. steun vinden bij een lotgenoot?

Miek
Lid
Berichten: 16
Lid geworden op: Do 17 Apr 2003 23:13
Locatie: zuidholland

Berichtdoor Miek » Zo 04 Apr 2004 15:29

ik ben niet terminaal ziek, mijn broer was dit wel, hij is 3 september jl overleden. hij was verstandlijk gehandicapt en had daardoor niet de zorg om alles wat hij hier zou achterlaten.
het was een zeer moeilijke tijd, maar tegelijkertijd ook mooi. we hebben alles voor hem gedaan wat we konden. hij genoot van alle aandacht, en was overal blij mee. hij genoot echt van alles.
door de ziekte kon hij op een gegeven moment bijna niets meer. zijn wereldje waarvan hij eerst zo genoot werd steeds kleiner. zoals hij eerst nog genoot van (hij was gek op eten) mosselen, pannekoeken ed zo genoot hij op het laatst enkel nog van water... Hij is voor mij een zeer groot voorbeeld, over hoe erg je de kleine dingen kunt waarderen, hij liet mij zien wat echt belangrijk was en dat was de liefde en de dankbaarheid.

ik zou je willen zeggen, neem alles goed in je op en zeg tegen iedereen wat je zeggen wil, en geniet van alles wat je hebt!! hoe moeilijk de dagen ook zijn. ik wens je heel veel sterkte toe, ik weet natuurlijk niet wat jij doormaakt, wat dat betreft ben ik misschien ook iemand van: beste stuurlui staan aan wal. ik had een broer van wie ik afscheid moest nemen (hij was nog maar 22) maar heb zelf geen kanker...
nogmaals heel veel sterkte!!!
De dood is als een horizon
en een horizon is niets meer
dan slechts een grens aan ons gezichtsvermogen

Gast

Berichtdoor Gast » Ma 05 Apr 2004 10:54

Hoi Fiene,

Ik las net je berichtje en ik zou graag een mailtje willen sturen.
Zou je een mailtje naar mijn emailadres kunnen sturen?

Mijn emailadres is: n_nynke@hotmail.com

Groeten,

Nynke


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten