longkanker wie hebben het zelfde mee gemaakt als mij

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
ik mis mijn papa

longkanker wie hebben het zelfde mee gemaakt als mij

Berichtdoor ik mis mijn papa » Za 22 Mei 2004 10:47

lieve mensen wie hebben het zelfde mee gemaakt als mij ik heb me vader aan longkanker verloren ik was heb binnen een maand krijgt terwel ze hem nog 2 jaar gaven ik wil graag ik mensen leren kennen die het zelfde hebben mee gemaakt

groetjes carina
mijn e-mail is carina_jacobs1978@hotmail.com voor als je me een berichtje wil sturen of toe wil voegen

ik mis mijn papa
Lid

Berichtdoor ik mis mijn papa » Vr 04 Jun 2004 21:09

hey mensen ik vind het echt jammer dat mensen niet het zelfde hebben mee gemaakt en met me willen delen !!! ik weet hoe moeilijk het is om er over te praten maar ik hoop dat mensen het ook willen proberen net als ik

groetjes xxx-jes carina
ik ben carina ben 17 jaar woon in wijk bij duurstede ligt in utrecht ik zit nu in me examen jaar wil daarna 1.5 jaar opleiding tot beveiliging doen en daarna bij de politie met honden wil ik gaan werken
groetjes xxxx-jes carina

jodyi
Lid

Berichtdoor jodyi » Vr 04 Jun 2004 21:44

hoi Carina, ik weet zeker dat er wel mensen zijn hoor.. goed dat je het nog even noemt.. heb je al eens in de mailgroepen gekeken? er is namelijk ook een mailgroep mensen die net als jij hun vader of moeder aan kanker verloren hebben. Misschien is dat wat voor je?

liefs Jodyi

Terug naar “Lotgenoten oproepen”