Botkanker

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
Gast

Botkanker

Berichtdoor Gast » Di 30 Apr 2002 02:45

Ik kreeg bot kanker toen ik 22 was en ben nu 28 en zou graag met mensen willen praten die iets dergelijks hebben meegemaakt.
Na 2 operatie's,14 chemo's en 30 bestralingen dacht ik dat er niets verandert was aan mijn lichaam of persoonlijkheid ,maar nu een paar jaar later denk ik toch van wel.
Ik heb dit alles voor een groot gedeelte in mijn eentje doorstaan omdat ik niemand wilden lastigvallen met mijn problememen.

Gast

Re:Botkanker

Berichtdoor Gast » Di 04 Jun 2002 13:48

Hoi Sander,

Bij mij is 5 jaar geleden botkanker geconstateerd, ik heb ook chemo gehad en verschillende operatie's.

Gast

Re:Botkanker

Berichtdoor Gast » Di 04 Jun 2002 13:55

Sorry er ging iets niet goed. Maar wanneer je behoefte hebt om hier verder over te praten kun je me altijd mailen.

Gast

Re:Botkanker

Berichtdoor Gast » Vr 30 Aug 2002 00:00

Hello,

Ikke heet Dennis en ben 22 jaar..ben sinds 6 maanden genezen van een soort botkanker. Had alleen 6 zware kuren en operasie en 8 lichte kuren. Zou het wel leuk vinden om ervaringen uit te wisselen.. kijken hoe jij het ervaren hebt. Maar ik denk (weet bijna wel zeker) dat ik het niet zwaar heb ervaren (niet om arro te klinke). Maar ben nogal positief ingesteld. Wil graag horen hoe jullie/jij het ervaren hebt.

Liefs Den

kuiserke
Lid
Berichten: 26
Lid geworden op: Ma 29 Sep 2003 09:30
Locatie: Oostakker Gent
Contact:

Berichtdoor kuiserke » Di 21 Okt 2003 18:35

hallo
bij mijn zoon is pas botkanker vastgesteld we moeten nog afwachten of de chemo helpt ik hoop dat het jullie goed gaat
vele groetjes Anita
NA IEDERE DONDERWOLK SCHIJNT DE ZON


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 37 gasten