op jonge leeftijd kanker en nu volwassen

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
bordercollie
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Zo 08 Aug 2004 09:00
Locatie: Waalwijk
Contact:

op jonge leeftijd kanker en nu volwassen

Berichtdoor bordercollie » Zo 08 Aug 2004 10:20

hallo

ik ben op zoek naar mensen die op jonge leeftijd kanker hebben gehad
ik zelf was toen 2 jaar oud (variant op de Wilms tumor ik ben nu 33 jaar)
en wil graag weten wat ze er aan over hebben gehouden

gr: BorderCollie

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Ma 09 Aug 2004 17:31

hoi hoi
misschien kun je hier eens kijken; http://www.diagnosekanker.nl/thecrew/vi ... light=#286 dit is op het jongerenforum... en de berichtjes zijn al wel wat ouder, maar omdat diegene wel lid zijn, krijgen ze waarschijnlijk een berichtje, als jij reageert.. dus misschien heb je er nog wat aan!

maar hopelijk krijg je gewoon hier meer reacties!

groetjes jodyi

D-wi

Kanker

Berichtdoor D-wi » Ma 05 Sep 2005 10:44

Hallo, ik ben 24 jaar en vorig jaar hebben ze bij mij kaakkanker ontdekt en ben toen in December eraan geholpen.
Ze hebben de helft van mijn bovenkaak weggehaald en daar een prothese geplaatst. Ook ben ik 7 weken bestraald geweest.
Wat ik er nu van heb overgehouden is wat pijn (wat al een stuk minder is geworden) en een harde stugge wangspier waardoor mijn mond haast niet meer open kan. Ook is de operatiekant van mijn gezicht een beetje ingezakt. Maar dat komt omdat ze mijn neustussenschotje hebben verwijderd, dus dat wordt binnenkort weer rechtgezet. Verder is mijn oog erg gevoelig geworden, het traant ook heel veel, maar dat gaat als het goed is wel weer over.

Gr.

Dewi

I.van der Burg
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: Wo 23 Jun 2004 19:05

Berichtdoor I.van der Burg » Do 02 Mar 2006 18:09

Hoi,

Ik ben Ilona en ik was bijna 4 toen m'n ouders de diagnose kregen; rhabdomyosarcoom (hoop dat ik het goed schrijf). Heb daar wel wat dingen aan over gehouden ja; teen amputatie (5e straal, hele teen in de lengte weg zeg maar), heroperatie omdat die voet verkeerd groeide (kan me voet nu niet meer geheel strekken), lymfoedeem (draag links een steunkous) omdat de linker lymfyklier uit me lies is verwijdert en psyschisch gezien; ik voel me namelijk behoorlijk 'anders'. Ben bloedserieus vergeleken met mijn leeftijdsgenoten. Maar of dat aan kanker te wijten is, niet helemaal waarschijnlijk. Samenspel van eigen karakter en verder alle serieuze gebeurtenissen en alles om over na te denken. Ben nu 20, trouwens. Voel me geen jongere en ben soms liever op dit forum.

Groetjes,
Ilona
survivor


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten