hoi hoi,
er is al heel wat meer duidelijkheid
heb nog op andere onderwerpen gekeken hier op forum - ook vrouwen met anuscarcinoom tjee, die hebben het in de anus zitten
- zoals ik lees die vergaan van de pijn tijdens behandelingen
wat mag ik dan van geluk spreken dat het bij mij aan buitenkant zat, heb behandelingen helemaal niet als zo pijnlijk ervaren
en of dat nu komt omdat ik wel 3x op een dag haarfohn gebruikte om het op die plaats droog te houden
ook als ik thuis was na behandeling- klede ik me zo luchtig mogelijk aan onderkant
ja, ook ik liep met bilnaad rond die toch ook kapot was en natuurlijk was het pijnlijk paar weekjes - maar zo heftig als bij andere - nee
wel was ik ontzettend moe had weinig haar uitval - niet misselijk- wel pijnlijk was die port-a-cath
is er inmiddels al van oktober 2010 uit - maar heb nog steeds last van schouderpartij geen pijn meer

maar wel ontzettend strak gevoel rondom schouder
heb lotgenoot via email - is nu met behandeling begonnen - vrouw vergaat van de pijn en heeft heel veel last van chemo ook bij haar zit het aan de binnenkant
zou dat dan toch het verschil maken - je zou zeggen jawel ook vaginaal kapot door bestraling had ik ook wel - maar echt niet pijnlijk
heb ook daar met haarfohn geblazen - ook voor goede doorstroming van bloed ja wie weet, heeft dat bij mij toch geholpen
heb het aan radiotherapeut gevragen of dat wel mocht waarop ik het antwoord kreeg - dat dat een goed idee was
tja , voor al die anderen - het is toch het proberen waard
vele groetjes schorpioentje