plaveiselcelkanker in mond'keelholte

Over hoofd-halskankersoorten.
natascha32
Lid
Berichten: 18
Lid geworden op: Za 03 Dec 2005 10:51

Berichtdoor natascha32 » Wo 23 Aug 2006 17:39

Hoi Minette,

Hoe gaat het bij jullie??
Hoe is het met je moeder!??

Ik heb inderdaad de uitslag van de MRI ik heb aan beide zijden van mijn hals en ook in mijn nek allemaal opgezette klieren. Ook konden ze de zwelling goed zien. De kaakchirurg zei dat hij zich niet ongerust maakt maar op advies van de MRI uitslag wordt er toch een punctie gedaan.
Die punctie heb ik morgen (24 augustus) Hij zei ook dat hij erg benieuwd is wat daar uitkomt omdat de opgezette lymfeklieren duiden op een of andere activiteit in je lichaam. Ik ook en ben nog steeds nerveus hiervoor. Ik heb nu sinds vorige week donderdag ook pijn aan de rechterkant voornamelijk met slikken. Ben benieuwd wat er uit de punctie komt. Ik laat het je wel weten als ik de uitslag heb. (Ik denk een week later ofzo maar dat hoor ik morgen denk ik wel).

Groetjes,

Natascha

Hypochonder
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Do 31 Aug 2006 12:11

Berichtdoor Hypochonder » Ma 18 Sep 2006 15:53

Hoi,

Hoe is de punctie verlopen?

Groet,

Hypochonder
Vandaag is de eerste dag van de rest van mijn leven.....

minette
Lid
Berichten: 16
Lid geworden op: Wo 07 Dec 2005 17:03

Berichtdoor minette » Vr 22 Sep 2006 16:47

Hoi Natascha,

Hoe is het met jou..? weet je al meer..?
Hier helaas een triest berichtje van mij... Mijn moeder is afgelopen vrijdag 15 sept overleden... Ik ben zo trots op haar, ze heeft zo haar best gedaan maar helaas.....

groetjes Minette

minette
Lid
Berichten: 16
Lid geworden op: Wo 07 Dec 2005 17:03

Berichtdoor minette » Wo 15 Nov 2006 11:17

hoi natascha,

Hoe gaat het bij jou...? heb al een tijdje niets van je gehoord. Hoop niet dat dat betekend dat het niet goed gaat met je en dat ze toch wat bij je gevonden hebben,....
Hoop dat het goed met je gaat...
Hier gaat alles z'n gangetje... Het is stil zonder mijn moeder maar ja... ze heeft nu rust en hoeft niet meer te vechten. Ik ga haar erg missen nu...
Nou ik hoop gauw van je te horen...

groetjes Minette


Terug naar “Hoofd-halskanker (ook lip-, stemband- en mondkanker)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten