mondkanker

Over hoofd-halskankersoorten.
doca

mondkanker

Berichtdoor doca » Vr 19 Mei 2006 16:24

Lieve mensen,
Mijn zus zit,na een bovenkaakoperatie en zware bestralingen,
in een hele diepe put.
Ik wil haar zo graag helpen,maar weet niet hoe.
Ze kan niet met de computer omgaan,maar post,van lotgenoten,
zou haar,denk ik,wel goed doen.
Haar adres:

groetjes doca

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Vr 19 Mei 2006 16:36

hoi Doca,
ik heb de adressen weggehaald. Niet omdat het niet mag. Maar eigenlijk uit privacy overwegingen voor jullie zelf. Deze berichtjes blijven hier vaak lange tijd opstaan. En zelfs als wij ze verwijderen, zijn ze vaak lange tijd later nog te hervinden via Google. En daar kunnen we niets aan doen.
Het plaatsen van adressen op internet kan nog wel eens voor negatieve reacties zorgen en als dat dan gelijk in je brievenbus valt is dat wel heel naar.
Ik heb helaas je mailadres niet anders had ik je even kunnen mailen voordat ik deze actie ondernam om wat te overleggen.

Er is namelijk bij diagnose kanker ook een creatieve groep en op internet zijn er ook enkele opkikker groepen. Die mensen die het wat moeilijker hebben, om wat voor reden dan ook, leuke kaartjes sturen om mensen een hart onder de riem te steken.
Ik zal eens even voor je rondkijken of we je zus op die manier kunnen helpen.
Heb je verder nog vragen dan kun je ook altijd even mailen naar marielle@diagnosekanker.nl , 1 van de hoofdmoderatoren van de mailgroepen waar ook de kaarten groep onder valt. Of plaats een berichtje hier, dan lees ik het dezelfde dag nog.

heel veel sterkte in elk geval voor je zus, ik ga kijken wat ik kan doen voor jullie!

jodyi

ps; mochten mensen graag een kaartje sturen, dan kan ik altijd prive het adres even doorsturen!
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Za 20 Mei 2006 12:37

Even nog een reactie, we hebben elkaar inmiddels ook gesproken maar ik vond daarna dit en misschien kun je hier ook eens kijken; dit is zo'n opkikker lijst. Mensen die kaarten sturen naar anderen, wekelijks, gewoon omdat ze wel een opkikkertje kunnen gebruiken en verdienen.

http://groups.yahoo.com/group/Creatief_Opkikkertje/

ik weet niet of er nog ruimte is voor je zus, maar je kan natuurlijk altijd even kijken!

groetjes jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*


Terug naar “Hoofd-halskanker (ook lip-, stemband- en mondkanker)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten