Ontwikkeling van kanker of Humaan papilloma virus

Over hoofd-halskankersoorten.
Dutchmini
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 16 Apr 2013 03:10

Ontwikkeling van kanker of Humaan papilloma virus

Berichtdoor Dutchmini » Di 16 Apr 2013 03:28

Hey Iedereen,

Graag zou ik jullie een vraag willen stellen. Op dit moment bevindt ik mij over grens van Ned. en ben ik twee keer ziek geweest in korte periode. Ben onder de 30 en gezond verder.
Eerst een Algehele mondslijmvlies en tandvlees ontsteking door het Herpes virus, de eerste keer dat ik herpes heb na de waterpokken.
Daarna kreeg ik weer last van mijn tandvlees dit keer zonder de wondjes van Herpes, Dokter hier zei dat het weer een virus was, welke wist ze niet.
Weer behandeld met aciclovir. Heb inmiddels geen pijn meer maar de doc. vond een soort van blaasjes achterin mijn keel en die zitten er nu nog steeds, iets geliger dan het roze slijmvlies er omheen...
Doen verder geen pijn, maar weet dat de voorbode van kanker ook geen pijn doet...
Heeft iemand hier mis. ervaring mee wat het zou kunnen zijn en of het HPV zou kunnen zijn of beginnend kanker? Heb inmiddels de uitstrijkje van de baarmoeder gedaan wachtend op resultaat.
Hartelijk dank voor u antwoord.

Groetjes!

Richard3843
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: Za 20 Apr 2013 21:46

Re: Ontwikkeling van kanker of Humaan papilloma virus

Berichtdoor Richard3843 » Za 20 Apr 2013 22:07

Hoi

Ik kan alleen maar zeggen dat kanker in je mond veroorzaakt door het HPV virus alleen bepaald kan worden als ze een biopt nemen van die plekjes in je mond
Verder voel je in principe niks en merk je deze kanker soort vaak pas nadat er lymfeklieren in je hals gaan opzetten tenzij het bij vrouwen zich in de baarmoeder tot uiting komt maar jij maakt je druk om je mond dus reageer ik op die vraag

hou wel je gewicht in de gaten want dat is altijd 1 van de belangrijkste herkenningsmerken van K


Terug naar “Hoofd-halskanker (ook lip-, stemband- en mondkanker)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten