leverkanker

Erfelijkheid en kanker, wat betekent dat voor jouw familie?
jeannet
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Ma 14 Mar 2005 22:25

leverkanker

Berichtdoor jeannet » Di 15 Mar 2005 21:33

Mijn moeder 65 jaar heeft in april 2004 darmkanker gehad, waaraan ze is geopereerd. Dit verliep zo succesvol dat er geen nabenahdelingen nodig waren!! Ook waren longen, lever en buikholte schoon!!!
Nu is er vorige week (maart 2005) bij haar bij een controle-echo een flink gezwel in de lever aangetroffen!! Dit is voor ons een enorme schok omdat zij zich werkelijk kiplekker voelt en er totaal niet slecht uiziet!!! Zij krijgt volgende week nog een CT-scan om te kijken of er meer plekjes te zien zijn op de lever!!!!
WIJ EN ZIJ WILLEN ZO GRAAG DAT DIT NIET HET BEGIN VAN HET EINDE IS!!! We zitten met vragen in deze onzekere week of het niet een goedaardig gezwel kan zijn, dat willen we zo graag geloven maar misschien zijn we naief??? Ze voelt zich supergoed, heeft een formidabele eetlust, ziet niet geel en is niet misselijk!!
Natuurlijk heb ik ook al op internet gekeken naar leverkanker en ik krijg de indruk dat als je leverkanker hebt , je niet meer beter wordt!! ZE MOET ONZE KINDEREN GROOT ZIEN WORDEN EN ZE WIL ZO GRAAG BIJ PAPA BLIJVEN!!!
Dat is ook onze zorg, in het slechtste geval, blijft papa alleen achter, dat is gewoon onmogelijk, dat mag niet, hoe moet hij zich redden???
Dus laat alsjeblieft even weten als je goede ervaringen hebt met de afloop van leverkanker en misschien heb je tips van goede artsen in academische ziekenhuizen die openstaan voor alternatieven en aanvullende therapieeen ( Dr. Vogl in Frankfurt)

Terug naar “Erfelijkheid en kanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten