te laat geopereerd

Erfelijkheid en kanker, wat betekent dat voor jouw familie?
ditta
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Ma 25 Mei 2009 20:36

te laat geopereerd

Berichtdoor ditta » Ma 25 Mei 2009 21:28

hallo allemaal
Ik be de moeder van een dochter en zoon die het Men2a syndroom hebben bij onze zoon zijn de bijschildklieren verwijder en de schildklier. Hij kan hier redelijk goed mee leven alleen niet te veel vermoeien . Bij onze dochter is de schildklier verwijderd en een bijnier,zij heeft tijdens de operatie complicaties gehad van een veel te hoge en veel te lage bloeddruk en een hartstilstand zij heeft zes dagen op ic gelegen.Er was vocht in haar longen en hersens gekomen het is zeer kritiek geweest,maar gelukkig is ze er door gekomen.Nu heeft zij na drie jaar nog steeds last van dit hele gebeuren. kan zich niet concentreren ,niet werken alleen op arbeidstherapeutische basis.
Mijn man heeft ook het Men2a syndroom bij hem is in 1993 een stuk van de linker bijnier afgehaald omdat daar een tumor opzat en in mei 1994 zijn schildklier er uitgehaald.Nu blijkt dus dat we er te laat bij waren.ER zijn nl uitzaaiingen in zijn hals in februari 2009 is er en tumor verwijderd en een opgezette klier,die nog goed was.Nu in mei is er op de echo geconstateerd dat er weer iets zit in zijn hals,en zijn bloedwaarden gaan omhoog,dit alles is zeer ingrijpend en spannend ,want wat als deze tumor eruitgehaald is. Ik zou graag van mensen,die hetzelfde meemaken ,hun ervaringen horen. Hoe zij als partner en als moeder hiermee omgaan.

Phoenix
Lid
Berichten: 20
Lid geworden op: Ma 25 Mei 2009 16:46

Re: te laat geopereerd

Berichtdoor Phoenix » Do 28 Mei 2009 14:28

Oei, wat een opeenstapeling van ellende.....
Ik heb die ervaringen niet en kan die dus helaas niet met je delen.
Wel wil ik jullie heeeeeeeeeel veel sterkte toewensen en ik hoop dat er wat geluk voor jullie in het verschiet ligt!


Terug naar “Erfelijkheid en kanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten