fotoreportage chronisch zieken

Hier kunnen studenten hun oproepen zelf plaatsen m.b.t. tot werkstukken!
voor_meike
Lid

fotoreportage chronisch zieken

Berichtdoor voor_meike » Ma 22 Dec 2008 01:06

Hoi allemaal,

Ik ben Meike Janssen , een 23-jarige enthousiaste studente fotografie aan de kunstacademie in Den Haag.
Voor school wil ik graag iemand fotograferen met een chronische aandoening.
Ik kan me voorstellen dat je door het krijgen van kanker het vertrouwen in je lichaam verliest. Dat is de reden dat ik voor dit onderwerp kies.

Wat ik graag wil fotograferen is de dagelijkse gang van zaken met deze chronische aandoening. Ik wil dit op documentaire wijze vastleggen. Denk aan alle mogelijke dagelijkse taferelen. Van ontbijten tot sociale contacten. Het hoeft ook niet perse heel zichtbaar te zijn (kan wel natuurlijk). Het zou leuk zijn als ik u een paar (willekeurige) dagen mag volgen. (Denk aan 2 a 3 dagen). Daarnaast mag u ook duidelijk uw grenzen aangeven. Als u er even genoeg van heeft respecteer ik dat. De fotoÂ’s worden in 1e instantie uitsluitend voor school gebruikt. Alleen in overleg misschien anders. Daarnaast kan ik in ruil u misschien ook een plezier doen met fotoÂ’s van welk doeleinde dan ook.
Om een indruk te krijgen van wat ik maak kun je kijken op:
www.everyoneweb.com/meikejanssen

Ik sta te popelen om aan de slag te gaan, bij vragen of twijfels kun je me altijd bellen of mailen.

Mail: voor_meike@hotmail.com
Tel : 0652650532

Ik ben hartstikke blij met reacties!

Vriendelijke groeten,

Meike Janssen

Terug naar “Oproepen van studenten”