hoofddoek draaien

Hier kunnen studenten hun oproepen zelf plaatsen m.b.t. tot werkstukken!
DiamondNails&beauty
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Do 07 Aug 2008 20:06
Locatie: Apeldoorn

hoofddoek draaien

Berichtdoor DiamondNails&beauty » Do 07 Aug 2008 20:10

Goede avond,

Mijn naam is Nadia Rafahya, en ik ben met een heel nieuw concept gekomen. ik doe namelijk hoofddoeken draaien voor mensen met kanker, of een andere erge ziekte waardoor men haar verliest. ik ben zelf van islamitische afkomst en ik heb een jaar in egypte gewoond een zeer islamitisch land. daar droeg ik zelf ook een hoofddoek. drie maanden later hoorde ik dat mijn moeder borstkanker had. zij is inmiddels twee maanden geleden overleden. mijn moeder schaamde zich altijd omdat ze haar haar verloor en opgegeven moment geen haar meer had. om de schaamte een beetje te verlichten en om mijn moeder er toch leuk en zelf verzekerd uit te laten zien, dacht ik van nou, in plaats van dat je een hoofddoek zo saai om je hoofd bind en dat je er nog somber uit ziet, gaan we er eens iets leuks mee doen. toen begon ik met knotjes, en bloemetjes, en glittertjes en allerlij andere soorten hoofddoekjes. heel modern en trendy. op gegeven moment leerde ze het zelf, en werd het voor haar veel makkelijker om er mee om te gaan dat ze nou eenmaal geen haar meer heeft en dat het zo ook ''leuk'' kan staan. graag zou ik met andere kanker patienten in aanraking willen komen die zich ook heel onzeker voelen over hun uiterlijk, om ze te laten zien hoe ze ook leuk hun hoofddoek kunnen dragen, en mijn ervaring met hun te delen.

wilt u contact met mij opnemen? ik ben van diamond nails en beauty in apeldoorn. vraag naar Nadia.

info@diamondnails.nl
055-5790844

I.van der Burg
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: Wo 23 Jun 2004 19:05

Wat leuk!

Berichtdoor I.van der Burg » Zo 26 Okt 2008 14:23

Hoi,

Ik ben een ex-patiënte en het viel mij ook op dat moslima's soms zulke leuke, trendy manieren hadden van het dragen van een hoofddoek. Bij het zien dach tik ook wel eens 'Joh, dat zou niet gek zijn voor vrouwen met haarverlies'. Leuk dat je dat doet!

Groetjes,
Ilona
survivor


Terug naar “Oproepen van studenten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten