reactie op kanker

Hier kunnen studenten hun oproepen zelf plaatsen m.b.t. tot werkstukken!
Esther van der Vlist

reactie op kanker

Berichtdoor Esther van der Vlist » Wo 12 Mar 2003 16:57

Hallo

Ik ben Esther van der Vlist, 16 jaar oud en moet voor school een po (practische opdracht) maken. Ik zit in HAVO 4. Nu zou ik heel graag van mensen willen weten die kanker hebben of gehad hebben hoe hun reactie was toen ze de uitslag kregen en hoe het over kwam. Ik hoop dat iemand hier op wil reageren. Mijn e-mail adres is b.vandervlist@planet.nl Alvast heel erg bedankt.

Met vriendelijke groeten
Esther van der Vlist

I.van der Burg
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: Wo 23 Jun 2004 19:05

Berichtdoor I.van der Burg » Do 02 Mar 2006 17:55

Hoi Esther,

Interessant onderwerp voor je PO, die heb ik ook nog moeten maken. En ik denk dat je je hoofdvraag misschien beter wat minder breed kan maken --> naar welke leeftijdsgroep ben je geïnteresseerd? En hoe lang mag het maximaal terug zijn dat ze die uitslag hoorden? Zelf was ik bijna 4 toen de diagnose gesteld werd, kan me er weing van herinneren, behalve dat m'n ouders in het begin erg van streek waren ergens door, en dat ze dat voor mij probeerde te verstoppen (probeerde zich groot te houden in mijn bijzijn). Daarna heb ik het tot mijn 12e als normaal beschouwd --> ik dacht dat iedereen op kinder- of jongerenleeftijd kanker zou krijgen. Ik dacht dat het hoorde bij het opgroeien en dat iedereen OF kanker zou krijgen, OF ze hadden het al gehad. Dus... Maar ik denk niet dat je je daar erg in interesseerd, maar ik beantwoord wel je vraag. Maak je vraag wat specifieker, zou ik zeggen.

Succes met je PO!

Ilona
survivor


Terug naar “Oproepen van studenten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten