Hoe is het met uw partner?

Hier kunnen studenten hun oproepen zelf plaatsen m.b.t. tot werkstukken!
SJonker
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Vr 10 Jun 2011 12:07

Hoe is het met uw partner?

Berichtdoor SJonker » Di 28 Jun 2011 14:10

Mijn naam is Sylvia Jonker, ik studeer psychologie aan de Universiteit Twente. Ik ben op zoek naar partners van kankerpatiënten die mee willen doen met een onderzoek.
Het doel van mijn onderzoek, gedaan vanuit de Universiteit Twente faculteit Gedragswetenschappen, is om te onderzoeken of de methode "Voluit Leven" (zie http://www.voluitleven.info/) ook behulpzaam is voor de partners van kankerpatiënten. Het boek is in eerste instantie geschreven voor mensen die bijvoorbeeld last hebben van somberheid, angst, onzekerheid of vermoeidheid. Nu willen wij onderzoeken of het boek ook helpt bij de moeilijkheden die partners van kankerpatiënten ervaren. Ook de partners hebben het moeilijk en kunnen vaak wat hulp gebruiken.
Van de deelnemers wordt verwacht dat ze een kleine vragenlijst invullen en het boek lezen (ca. 180 blz.). Het onderzoek wordt afgerond met een interview over uw bevindingen en mening over het boek.

Bent u geïnteresseerd in dit onderzoek, wilt u zich aanmelden of wenst u meer informatie, stuur dan een e-mail naar s.l.jonker@student.utwente.nl.

Terug naar “Oproepen van studenten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten