verzoek: je verhaal (verlies van je vader) te delen met mij

Hier kunnen studenten hun oproepen zelf plaatsen m.b.t. tot werkstukken!
eef82
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Zo 29 Apr 2012 18:24

verzoek: je verhaal (verlies van je vader) te delen met mij

Berichtdoor eef82 » Di 08 Mei 2012 14:19

Hoi, eerst in het kort iets over mezelf. Ik ben mijn vader verloren in 2007 aan kanker. Het ziekteproces duurde negen maanden en ik ondervind tot de dag van vandaag dat dit een grote rol speelt in mijn leven. Ik heb na het overlijden van mijn vader de keuze gemaakt een nieuwe studie te gaan doen, want als ik iets van het vroege overlijden van mijn vader (57 jaar oud) heb geleerd is het dat je niet je dromen moet uitstellen omdat je bang bent. Ik wilde al van jongs af aan journalist worden. Helaas ben ik goed dyslectisch en durfde ik niet deze wens achterna te gaan. Ik ben na het overlijden van mijn papa toch dit avontuur aangegaan, wat mij nu in mijn afstudeerfase heeft gebracht.

Voor mijn afstuderen moet ik vier proeven schrijven. Eén van deze proeven is een groot interview. Al mijn proeve staan erg dicht bij mij. Zo wil ik voor deze proeve het verhaal brengen van twee vrouwen (niet mijn eigen verhaal) die hun vader hebben verloren aan kanker.
Mijn vraag is dus of er vrouwen zijn die hun verhaal willen delen met mij. Het is een afstudeeropdracht, dus NIET voor publicatie en geheel anoniem. Ik snap heel goed dat dit niet een onderwerp is waar wij graag over praten, maar misschien is het ook wel heel fijn om dit te delen. Ik merk zelf in mijn leven dat het mij veel ruimte heeft gegeven door mijn verhaal meerdere keren te vertellen en ik heb er ook veel over geschreven.

Ik hoop dat er dochters zijn die hier aan mee willen werken. Ik zou het heel mooi vinden om met dit verhaal mijn studie af te kunnen ronden.

Liefs Eva

Terug naar “Oproepen van studenten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten