afstudeer illustratie project

Hier kunnen studenten hun oproepen zelf plaatsen m.b.t. tot werkstukken!
Bernd
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Ma 15 Okt 2012 00:03

afstudeer illustratie project

Berichtdoor Bernd » Ma 15 Okt 2012 00:08

Geachte lezer,

Momenteel ik studeer af aan de Willem de Kooning Academie in Rotterdam.
Voor n deel van mijn afstuderen wil ik graag een persoonlijk illustratie of beeld, voor de persoon die een terminale ziekte heeft & de nabestaande hiervan, maken

Dit onderwerp ligt erg dichtbij me vanwege dat ik op vroege leeftijd mijn vader plots ben verloren, en toen op latere leeftijd een van mijn beste vrienden ook plots kwam te overlijden.

Mijn bedoeling is om contact te leggen met mensen die een terminale ziekte hebben en openhartige gesprekken met hun aan te gaan, over hoe dit hun leven heeft beïnvloed, hun kijk op het leven en hoe ze ermee omgaan.

Uiteindelijk wil ik dan graag een beeld/illustratie voor hen en hun familie en vrienden maken waarin ik wellicht een soort troost/nalatenschap kan uitbeelden. Een soort voetafdruk op de wereld.
Ik hoop hiermee de mensen te kunnen bereiken en ook zelf de mensen die een ongeneeslijke ziekten hebben iets moois te kunnen laten zien.

Ik wil hier erg graag iets moois van maken en ben ook zeer gemotiveerd om er de tijd en liefde in te steken.

Mochten er mensen zijn die hier graag aan mee willen werken dan hoor ik dat graag.
Je kan me via het forum bereiken of via mijn mail: mankaiii@hotmail.com

Hartelijke groet,

Bernd

Terug naar “Oproepen van studenten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten