Borstkanker bij mannen

Hier kunnen studenten hun oproepen zelf plaatsen m.b.t. tot werkstukken!
MirandaVerhoef
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Do 28 Feb 2013 18:26

Borstkanker bij mannen

Berichtdoor MirandaVerhoef » Do 28 Feb 2013 18:29

Geachte lezer


Ik ben Miranda Verhoef en ik leer voor de opleiding verpleegkundige MBO4 op het Davinci College in Dordrecht. Momenteel zit ik in mijn 3de leerjaar en vanuit school hebben wij als klas de opdracht gekregen om een mini symposium te geven. Dit is vergelijkbaar met een presentatie, alleen dan groter uitgepakt. Het onderwerp dat wij graag willen bespreken, en waar wij het tijdens het symposium over willen hebben is “borstkanker bij mannen’’. Tijdens dit mini symposium willen wij proberen om een gastspreker het woord te geven om uitleg te geven over de gevolgen van deze ziekte. Wat gebeurd er met je als deze ziekte bij je geconstateerd wordt? Welke symptomen heb je in het beginstadium. Hoe verloopt het proces met artsen en onderzoeken?


Het mini symposium vindt plaats op 13 juni 2013. De locatie is het Davinci College in Dordrecht. De gastspreker is ongeveer een half uur aan het woord. Het mini symposium zal na 12.00 uur in de middag plaatsvinden. De exacte tijd en locatie zal in een later stadium besproken worden.


Ik schrijf op dit forum omdat ik opzoek ben naar een gastspreker. Iemand die bereid is om te vertellen over zijn eigen ervaringen.


Ik hoop dat u mij hierbij kunt helpen. Graag hoor ik of u of een andere persoon in de gelegenheid is om ons te helpen.


Met vriendelijke groet,


Miranda Verhoef
verhoef_miranda apestaartje hotmail.com (alles aan elkaar)

Terug naar “Oproepen van studenten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten