Onderzoek psychologische staat kankerpatiënten

Hier kunnen studenten hun oproepen zelf plaatsen m.b.t. tot werkstukken!
Samira
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Za 05 Okt 2013 18:40

Onderzoek psychologische staat kankerpatiënten

Berichtdoor Samira » Za 05 Okt 2013 20:29

Beste mevrouw,

Ik ben een master studente aan de Technische Universiteit Delft. Voor een interactieproject verricht ik onderzoek naar de psychologische staat van kankerpatiënten (vrouwen), die behandelingen ondergaan in het ziekenhuis. In mijn onderzoek richt ik me voornamelijk op de diepste momenten van de patiënten om zodoende te kijken hoe ik als ontwerper hierop kan inspelen door hen minder met de ziekte bezig te laten zijn (een afleider creëren) alsmede hen minder oncomfortabel onder de ziekte te laten voelen. Parallel hieraan, analyseer ik ook interieurs van ziekenhuis om te kijken welke rol deze hierin (kunnen) spelen. Met het uiteindelijke ontwerp hoop ik dan ook de kankerpatiënten een aangename ervaring te bezorgen.

Voor het eerste deel van mijn onderzoek, heb ik zodoende een enquête opgesteld met daarin vragen over de diagnose, behandeling en emotionele staat. Graag zou ik u willen vragen om deze in te vullen. Wellicht zijn er ook vrouwen aanwezig die hun verhaal nader willen toelichten. Hiervoor kunt u uiteraard contact met mij opnemen. Voor meer vragen over dit onderzoek kunt u mailen naar kankerpatientenonderzoek2013@gmail.com.

Hierbij de link naar de enquête: https://docs.google.com/forms/d/1bmjQdF9zW3x9rk27QARYP6KeBJEASiVGDkMIvN7S8N4/viewform

Ik dank u alvast hartelijk voor uw tijd en inzet.

Met vriendelijke groet,

Samira

Update: het formulier niet langer actief. Ik wil iedereen, die de enquête hebben ingevuld, van harte bedanken!

Terug naar “Oproepen van studenten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten