Enquête: Hulpbehoefte Twentse jongeren 12-21 jaar.

Hier kunnen studenten hun oproepen zelf plaatsen m.b.t. tot werkstukken!
AnneNine
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Ma 05 Mei 2014 14:39

Enquête: Hulpbehoefte Twentse jongeren 12-21 jaar.

Berichtdoor AnneNine » Ma 05 Mei 2014 14:45

Hoi,

Mijn naam is Anne, ik ben 25 jaar en woon in Enschede. Momenteel zit ik in het laatste jaar van mijn opleiding Maatschappelijk Werk en Dienstverlening.
Voor mijn afstuderen doe ik onderzoek naar de hulpbehoefte met betrekking tot nazorg van Twentse jongeren tussen de 12 en 21 jaar die te maken hebben (gehad) met kanker. Het kan dus gaan om jongeren die zelf kanker hebben (gehad) maar ook om jongeren die in hun nabije omgeving te maken hebben (gehad) met kanker.
Dit onderzoek wordt uitgevoerd in opdracht van De Nije Stichting. De Nije Stichting is de initiatiefnemer en uitvoerder van een inloophuis in Hengelo voor (ex)kankerpatiënten en hun naasten genaamd "Het Nije Huis". Aan de hand van deze resultaten wil De Nije Stichting onderzoek doen naar de mogelijkheden om een hulpaanbod voor Twentse jongeren te creëren.

Ik heb ongeveer 50 respondenten nodig dus ik probeer via zoveel mogelijk mensen deze enquête te verspreiden. Dus als je een jongere bent die binnen deze doelgroep past zou je dan willen mee werken aan het onderzoek door de enquête in te vullen? Of als je jongeren kent die binnen deze doelgroep passen of familieleden/vrienden van jongeren die binnen deze doelgroep passen kent, zou je dan misschien de onderstaande link met hun willen delen en willen vragen of ze mee willen werken aan dit onderzoek? Ik zou daar erg mee geholpen zijn.
De enquête is anoniem en sluit 12 mei. De link naar de enquête is:
https://docs.google.com/forms/d/1MOKl2H ... 0/viewform

Alvast heel hartelijk bedankt!

Groetjes, Anne

Terug naar “Oproepen van studenten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten