Gezocht: (Ex-) Huidkankerpatiënten die geïnteresseerd zijn in huidkanker medical apps

Hier kunnen studenten hun oproepen zelf plaatsen m.b.t. tot werkstukken!
Shannon Tan
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Ma 08 Jun 2015 08:54

Gezocht: (Ex-) Huidkankerpatiënten die geïnteresseerd zijn in huidkanker medical apps

Berichtdoor Shannon Tan » Ma 08 Jun 2015 09:08

Beste lezer,

Medical apps voor de smartphone zijn tegenwoordig de nieuwe trend. De medical apps onder de sectie 'Geneeskunde' blijft maar groeien in de App store.
Er komen ook steeds meer medical apps die huidkanker gerelateerd zijn. Een recent voorbeeld is SkinVision, een gratis app die huidkanker bijna net zo goed herkent als een arts.
De vraag is echter of huidkankerpatiënten wel blij zijn met deze ontwikkeling. Of is het voornamelijk een trend?

Voor mijn afstudeeronderzoek wil ik onderzoeken of er een markt is voor dit soort medical apps onder huidkankerpatiënten. Een onderdeel binnen dit onderzoek is het bepalen van de belangrijkste features van een dergelijke medical app. Dus hoe moet een dergelijke medical app eruit zien? Moet het al binnen 24 uur een diagnose geven, of willen gebruikers het liever meteen ontvangen?

Om dit te realiseren wil ik graag een interview afnemen met (ex-) huidkankerpatiënten. De interviews zijn anoniem, het kan telefonisch worden afgenomen, elektronisch of live en het duurt ongeveer 30 minuten. Dus bent u geïnteresseerd in dit onderwerp of kent u iemand die geïnteresseerd zou zijn dan hoor ik dat graag. U kunt reageren op dit bericht of een mail sturen naar shannon.tan_1993@hotmail.com...

Alvast bedankt.


Met vriendelijke groet,
Shannon Tan

Terug naar “Oproepen van studenten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten