Onderzoek vervoer behandelingen

Hier kunnen studenten hun oproepen zelf plaatsen m.b.t. tot werkstukken!
CLuiken
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Vr 01 Dec 2017 01:11

Onderzoek vervoer behandelingen

Berichtdoor CLuiken » Vr 01 Dec 2017 01:17

Goedendag, mijn naam is Chris Luiken, student Social Work aan de Hogeschool Saxion te Enschede. Voor mijn bachelor doe ik onderzoek naar de wensen en ervaringen van (ex-)kankerpatiënten tijdens het vervoer van en naar het ziekenhuis namens de Stichting Radiotherapie.
De diagnose kanker brengt voor de patiënt stress en frustratie met zich mee in een onzekere tijd. Een tijd waarbij patiënten regelmatig naar het ziekenhuis moeten. Niet iedereen heeft familie of bekenden die hen zo frequent naar het ziekenhuis kan brengen en/of begeleiden. Daarom is Stichting Radiotherapieën met een initiatief gestart waarbij vaste chauffeurs die patiënten rijden in hun vrije tijd extra begeleiding willen bieden bovenop hun reguliere rit om de patiënten en hun naasten te ontlasten. Dit door praktische regelzaken omtrent het vervoer weg te nemen. Daarnaast is het streven om het vervoer persoonlijker te maken voor de patiënten die hier prijs op stellen. In 2018 zal Stichting Radiotherapie beginnen met de opzet van dit burgerinitiatief.
Om een goed beeld te krijgen welke wensen en behoeften er zijn omtrent het vervoer zou ik u graag willen vragen deze enquête in te vullen. In het onderzoek zult u worden gevraagd naar uw kankertype en soort behandeling. Dit om inzicht te krijgen in verschillende ervaringen.
De enquête bestaat uit 20 vragen, zowel multiple choice als open vragen. De verwachting is dat het interview 10 minuten zal duren. De resultaten van de enquête zullen anoniem worden verwerkt. Mocht u naar aanleiding van deze enquête vragen hebben of contact willen opnemen dan kan dat via het e-mailadres onderaan de enquête.
De enquête is te vinden onder de volgende link: https://www.thesistoolspro.com/goto/bachelor131434

Alvast bedankt voor de te nemen moeite,
Chris

Terug naar “Oproepen van studenten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten