positief verhaal stamceltransplantatie

Voor Hogdkin- en non-Hodgkinpatiënten.
willem78
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Vr 06 Jul 2007 13:50
Locatie: Oost-Vlaanderen

positief verhaal stamceltransplantatie

Berichtdoor willem78 » Vr 06 Jul 2007 14:05

Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar personen die een geslaagd verhaal kunnen vertellen over hun stamceltransplantatie.

Het is namelijk zo dat ik momenteel in behandeling ben voor recidief hodgkin. Ik krijg nu 4 X DHAP om daarna na een BEAM kuur een stamceltransplantatie te krijgen met eigen stamcellen. Op mijn zoektocht op het internet kom ik bitter weinig getuigenissen tegen van personen die jaren terug dergelijke behandeling hebben gehad en nu reeds lange tijd goed en gezond zijn. Het zijn enkel de slechte ervaringen die ik lees.
Dus graag eens goed nieuws aub :D

In 2005 heb ik Hodgkin 3bs gehad. Na verwijdering milt, 6 ADVD en 30 bestralingen duurde het een tijd maar eind 2006 voelde ik mij bijna als voor de ziekte. Ik sportte als vanouds, werd zelfs vader van een flinke zoon en dacht dat die nare periode achter mij lag. Tot die dag in april dit jaar dat bij een routinecontrole een vlekje te zien was ter hoogte van de lever... De toekomst lijkt nu heel broos. Daarom graag wat positieve verhalen om terug wat vertrouwen te krijgen voor de komende periode.

groeten
Willem

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Vr 06 Jul 2007 17:03

hoi Willem,
in de mailgroepen zijn meerdere leden die een geslaagde transplantatie gehad hebben. Ik weet niet of het wat voor je is, en of je lid wil worden, maar zo niet, dan kan ik als je wil de leden wel op je berichtje wijzen...
zelf was ik gelukkig klaar na 8 kuren + bestraling en na 6 jaar gaat het nog steeds goed, dus ik kan je niet helpen, maar er zijn dus echt wel lotgenoten!

sterkte voor nu!

jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

skraai
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Di 21 Aug 2007 15:13

Berichtdoor skraai » Di 21 Aug 2007 15:15

Hoihoi, ook mijn vriend start 10 sept. as. met zijn stamceltransplantatie, dus ook wij zouden graag wat positieve reacties willen ontvangen. Bij voorbaat vriendelijk dank en Willem heel veel sterkte! Groetjes, Silvia


Terug naar “Hodgkin en non-Hodgkin”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten