Mantelcellympfoom

Voor Hogdkin- en non-Hodgkinpatiënten.
helga43
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Wo 15 Okt 2008 20:01

Mantelcellympfoom

Berichtdoor helga43 » Di 04 Nov 2008 20:31

Hoi,
na 8 maanden afwachten omdat ik geen klachten had gaat nu de molen weer draaien.
Ben nu met de cheklijst van vooronderzoeken bezig om binnenkort met HOVON55 te starten. HOVON75 wordt gezien mijn leeftijd als een te groot risioco ervaren met evt. veel restverschijnselen. Donderdag krijg ik weer de beenmergpunctie. De hele cheklijst moet bij progressie en aanvang chemo opnieuw gedaan worden.
Ik denk dat over 2 weken alles rond is en dat ik met de behandeling kan beginnen....Ik hoop dat ze aanslaat en de zieke lympfomen heel lang weg blijven.
Groetjes, Helga
Ik heb het mantelcellympfoom en ben 1943 geboren

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Berichtdoor liddy » Di 04 Nov 2008 20:57

Ik ken de vorm van kanker die je hebt niet.
Toch wil ik je veel sterkte wensen met de behandeling
en ik hoop dat het voor jou een gunstig resultaat oplevert,
waarbij de restverschijnselen zullen meevallen.

hoopvol
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 18 Nov 2008 20:31

mantelcellymfoom

Berichtdoor hoopvol » Di 18 Nov 2008 20:51

Mijn man had in 2004 non-hodgkin en was 64jaar.Hij heeft eerst 6 chemokuren gehad in Assen. Toen dat niet voldoende was aangeslagen werd hij verder behandeld in het UMCG.Daar kreeg hij eerst een kuur met pillen,maar daar werd hij recidive van.Het kwam weer in ergere vorm terug.Toen heeft hij een stamceltransplantatie gehad in 2005.
Daar reageerde hij zo goed op dat hij na 3 inplaats van 6 weken al naar huis mocht.Hij is nu geheel genezen. Helaas heeft hij nu longemfyseem maar daar is mee te leven. Ik schrijf dit opdat andere daar een beetje moed uit kunnen putten. Ik wens iedereen sterkte die met kanker te maken krijgt,ook voor een partner valt het niet mee.

Hoopvol


Terug naar “Hodgkin en non-Hodgkin”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten